Skip to main content

ای سازمان فدائیان خلیق ایران

ای سازمان فدائیان خلیق ایران
Anonymous

ای سازمان فدائیان خلیق ایران – اکثریت که خود را سوسیالیست می نامید به سخنان گهربار همشهری من جناب تبریزی گوش فرا دهید تا آبروی سوسیالیست های ایرانی نرود!
کدام دو طرف؟ یک طرف کشورهای فرامرزی امپریالیستی هستند. انیرانیانی که نه تنها دشمنان ایران و ایرانی هستند بلکه دشمن نوع بشر هستند و اینها باید سر به تنشان نباشد. طرف دوم سردمداران و کارگزاران رژیم دژخیمان و شکنجه گران و رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه است! اینها هم دشمنان ایران و ایرانی و نوع بشرند. شما وقتی باید تلاش های دو طرف را ارج می نهادید که یک طرف جناب تبریزی و حزب کمونیست کارگری-حکمتیست و طرف دوم هم حزب کمونیست کارگری-حکمتیست و جناب تبریزی می بودند!
اینکه شما خود را ضد رژیم بنامید و تلاش های مثبت آن را ارج بنهید که نمی شود! اگر هم این رژیم از سر ناچاری تلاش مثبتی کرد که به سود مردم بود، باید آن را محکوم کنید! و بگویید که ای

و بگویید که ای مردم! این سود را نخواهید و بر دهان این رژیم بزنید! اگر شما این سود را بخواهید، رژیم همچنان بر سر کار خواهد ماند!
این رژیم هزاران تن از فدائیان اکثریتی و اقلیتی و دیگر سازمان های سیاسی را دستگیر، بازجویی، شکنجه، زندانی و تیرباران کرده است. از آنها انتقام بگیرید! رژیم غلط می کند که اقدام مثبت می کند! انتقام بگیرید! اگر از این اقدامات مثبت حمایت کنید، پس سرنگونی چه می شود؟
ای سازمان اکثریت! شما از جامعه جهانی صحبت می کنید!؟ کدام جامعه جهانی؟ همه اینها کشک است. این جامعه جهانی که شما می گویید همان امپریالیسم خونخوار جهانخوار است. پس سوسیالیسم چه می شود؟ شما باید بگویید مرگ بر امپریالیسم! سوسیالیسم باید همین دقیقه در تمام جهان پیروز شود و به یک دقیقه دیرتر هم خشنود نباشید!
ای اکثریتی ها! یعنی چه که می گویید لازم است برنامه برای تولید انرژی طراحی شود؟! ما انرژی را می خواهیم چه کنیم؟ به جای اینها بگویید که حکومت ایران باید ریشه کن و نابود شود. اگر هم می خواهید برنامه برای تولید انرژی طراحی شود، صبر کنید تا این رژیم سرنگون شود. تا آن موقع هم خدا کریم است، ما هیزم داریم، چراغ پیه سوز داریم، شمع داریم، تپاله داریم، ما ماشین و کارخانه و برق و این چیزها را می خواهیم چه کنیم؟ توی دهن این رژیم بزنید. توی دهن امپریالیسم خونخوار جهانخوار بزنید. این رژیم و امپریالیسم هیچ غلطی نمی توانند بکنند؟ انرژی و اقتصاد و این چیزها مال خر است!
ای سازمان اکثریت! یعنی چه که خودتان را در شادی مردم شریک می دانید؟ اگر مردم شادی می کنند، شما باید به آنها تسلیت بگویید! شما چرا متوجه این چیزها نیستید؟!
ای اکثریتی ها! به جای دنباله روی از مردم کوچه و خیابان (پوپولیسم) همه دیدگاه ها و روش ها و برنامه هایتان را زیر و رو کرده و شخم بزنید و از مرده بودن در آمده و به تنها حزب زنده یعنی حزب پرافتخار کمونیست کارگری-حکمتیست بپیوندید و پیرو رهبر کبیر و عالیقدر، رهبر فقید تمام جهان و جهانیان، تنها دانشمند روی زمین، تنها سوسیالیست واقعی، تنها انسان واقعی، رفیق ژوبین رازانی (منصور حکمت) باشید که هم رهبر عالیقدر حزب کمونیست ایران بود و هم رهبر عالیقدر حزب کمونیست کارگری ایران و هم رهبر عالیقدر حزب کمونیست کارگری عراق!