Skip to main content

peerooz عزیز

peerooz عزیز
آ. ائلیار

peerooz عزیز
با شما موافقم.نظر من هم همان است که نوشتید. درست است.
من موافق طرح این مسایل «ترک-فارس» و مانند اینها نیستم. و درست «جوستن راه حلهای رفع تبعیض» را میدانم. که ما را به راه حل مشترک برساند.
خوب از سوی دیگر-کسانی تبلیغات راه انداخته اند که « آذربایجان فارس است و نیازی به حقوق خود ندارد». والله آدم مانده مات و متحیر که اینها دیگر کجا و کدام غار زندگی میکنند؟ خواه ناخواه مجبور میشویم بگوییم آقا جان موضوع انحرافی مطرح میکنی. نابجا. و تبعیض گرانه. و نادرست. نظریه را علم به خورد ما میدهند. آنهم به بهای نابودی فرهنگ و حق و حقوق انسانی. آخه عقب ماندگی تا این درجه. کسی که این تبلیغات را راه انداخته یک عامی مثل من باشد باز چیزی نیست. طرف یا طرفها یکی دو چمدان دکتری و پروفسوری یدک میکشند. سخن من آنست که آقاجان عوضی آمده اید. محتوای چمدان را تو آب بشویید و سربکشید.

اضافه کنم:
برای من فرق نمی کند که فارس باشم یا عرب یا ترکی زبان آذربایجان یا شخص دیگر. مهم این است که یک انسان هستم و حقوق انسانی لازم دارم که بتوانم زندگی کنم پیشرفت نمایم. مخالف نقض حقوق انسان هستم. حالا این آدم فارس باشد یا ترک یا یک آفریقایی یا انگلیسی فرق نمیکند. نقض حقوق هرکجا باشد اگر بتوانم مخالفت خود را بیان میکنم. حالا کسی خوشش بیاید یا نه به من مربوط نیست.
سخن خارج از علم را از خدا هم نمی پذیرم ؛ چه رسد به دفترو دستک داران. و حمالان چمدانهای مدارک خود.