Skip to main content

اقای اقبالی گرامی حرف شما

اقای اقبالی گرامی حرف شما
Anonymous

اقای اقبالی گرامی حرف شما در باره نظام درست ولی چند کلمه در باره مخالفان نظام.. نخست اینکه نظام بخودی خود سرنگون نمیشود و این اقدام باید از سوی مخالفان صورت گیرد. توجه دارید که مخا لفان نظام تا کنون اقدامی هماهنگ صورت نداده اند .
بنظر من این مخالفان در حقیقت بهترین خدمتگزار نظام ولایت هستند. نه حرف مشترکی دارند ونه هدف مشترکی .سازمان مجاهدین هر دست و پیام دوستی را پس زدند .جریانات چپ هدفی جز استقرار سوسیالیسم ندارند. جریانات قومی تجزیه میخواهند.فرض بفرمایئد که همین امروز نظام از بین رفت ما با یک جنگ داخلی دینی از سوی مجاهدین و قومی ا زسوی تجزیه طلبان و کار گری از سوی چپها روبرو هستیم.جریانات نامبرده متاسفانه باوری به دمکراسی و همزیستی مسالمت امیز و سلوک اجتماعی ندارند .این جریانات نخواستند باهم و در کنار هم یک اعتصاب عمومی در ایران برای حقوق

اولیه ادمها سازمان دهی کنند. هدف دیکتاتور ی فردی و سازمانی و یا گروهی و قومی است.تا زمانی که حرف و هدف مشترکی و درک ضرورت همکاری با هم بوجود نیاید نظام همچنان پابر جاست. توجه دارید که در صورت نیاز غرب هم نمیتواند با چند نظریه مختلف وارد مذاکره شود . شرائط ایجاب میکند که مخالفان نظام یک هدف سازنده را تعقیب کنند.عدم همکار ی گروها و عدم تفاهم بر روی مسائل کلیدی کشور طول عمر ارتجاع سیاه را بیشتر خواهد کرد.