Skip to main content

جناب ایلیار میگوید که جامعه

جناب ایلیار میگوید که جامعه
Anonymous

جناب ایلیار میگوید که جامعه شناسی وادبیات خوانده. پس ایشان قهرمان داستان جیمز کلمن که مردی مست است نیست. بیشک جناب ایلیار جامعه شناسی وادبیات را بزبان فارسی خوانده، دبستان ودبیرستان را نیز با زبان فارسی بپایان برده. در این سی سال گذشته هم بفارسی نوشته وخوانده.
پرسش من اینجاست که آیا پس از پایان لیسانس جامعه شناسی و ادبیات به این مهم دست یافته اید که در یک سایت به زبان فارسی نمیتوان واژه هایی بکار برد که درخور یک کامنت زبانشناسی و جامعه شناسی نیست؟
آیا شما باور دارید که در این سایت، توهین بدیگران از طرف شما ودیگر همزبانانتان چیزی عادیست چرا که شما ترک هستید؟
پس چرا جناب بهنام و جناب ثانی که مدتی پیش بحث جالبی را مدیریت میکردند به پرخاشخویی روی نیاوردند؟ و خود را بدام چنین جملات ناروایی نیانداختند؟

جناب ایلیار، این نخستین باری نیست که شما دچار چنین عصبیّتی میشوید. به شخصیت شما نه از طریق مقالاتتان بلکه از طریق کامنتهایتان میشود نفوذ کرد وپی برد. کامنتهایتان دریجه و آئینه ایی از درون شماست. امیدوارم که اشتباه کنم که بگویم شما پانترکی خجالتی هستید که بر روی دوصندلی نشسته اید. صندلیهایی که پایه های آنها ممکن است از زوار بدرآیند!
جناب ایلیار، شما خودتان چند روز پیش چنان نقشه زیبا و رنگارنگی از مهاجرت قوم ترک در ده هزار سال پیش از جنوب بطرف آذربایجان کنونی روی سایت گذاشته بودید که هیچ ناویگاسیونی تا بحال قادر به ترسیم جاده های خاورمیانه نشده. آیا شما برای این نظرات، مدارک و یا کتابهایی راهگشاه نیز ارائه دادید؟ شما وچند کامنتگذار بینام و بانام ( regulars ,Stammtisch,habitués ) دایره زنگی را بدست گرفته ودر این سایت هرچه دل تنگتان میخواهد مینوازید و سعی دارید، کسی که شما را از این تکنوازی منع کند با دشنام و مشت بکناری پرت کنید؛ و میگوئید که ترک هستید و زبان ترکی تنها باین منوال جواب میدهد! آیا شما به نتیجه این گفتارتان فکر کرده اید؟ آیا میتوانید تجسم افکار دیگران را در مورد گفتار خودتان و دیگر همزبانانتان متجسم کنید؟
با درود