Skip to main content

جناب عبادی نوشته است که چرا

جناب عبادی نوشته است که چرا
کیانوش توکلی

جناب عبادی نوشته است که چرا این مقاله آقای سنجری تحت عنوان « "ایران ستیزی و خود شیفتگی به سیاق دکتر فرهاد قابوسی"»را حذف کرده اید؟ پاسخ این است که دکتر فرهاد قابوسی" طی چند روز بار ها برایم تلفن زد و پیغام گذاشت و همینطور امیل زد :«
آقای توکلی عزیز، اتهام ایران ستیزی نام مرا بعنوان یک محقق آلوده می کند. توهین شخصی است. این اتهام بدتر از یک فحش است چون ارزش نوشته های مرا پائین می آورد. ایران گلوبال نباید اجازه دهد که به نویسندگان مطالب مندرج در آن، توهین شخصی بشود. به جهت انتساب اتهام "ایران ستیزی" نسبت به من توهین آمیز است.

تصور می کنم که شما نیز مثل هرایرانی صفت ایران ستیزی را توهین تلقی می کنید. خواهشمندم این مقاله آقای سنجری تحت عنوان "ایران ستیزی و ... آقای دکتر قابوسی" را حذف کنید.» من در پاسخ دکتر قابوسی نوشتم که ایران ستیزی از نظر من توهین تلقی نمی شود .بلکه یک اتهام سیاسی است . مطلب مورد نظر در شبکه اجتماعی قرار گرفته است . ایشان پاسخ دادند که :«شما می توانید، خودتان یک کامنت بگذارید و توضیح بدهید که چون من "فرهاد قابوسی" ایران ستیزی را توهین تلقی می کنم. (و اگر شما "کیانوش" هم موافقید، برای شما مسئول ایران گلوبال هم نسبت ایران ستیزی توهین تلقی می شود)، لذا مقاله آقای سنجری به جهت توهین به افراد حذف شد. با احترام فرهاد قابوسی» از طرف دیگر متوجه شدم که سنجری هم یک نام مستعار است از این رو علیرغم میل باطنی تصمیم به حذف مقاله سنجری را گرفتم .وقتی کسی اصرار می کند که ایران ستیز نیست چرا بایستی به او نسبت ایران ستیز داد.