Skip to main content

آقای توکلی گرامی، وقتی شما

آقای توکلی گرامی، وقتی شما
Anonymous

آقای توکلی گرامی، وقتی شما برای ترکزبانانی که در این سایت می‌نویسند حقوق ویژه قائل می‌شوید و بر خلاف همه قواعد روزنامه‌نگاری با یک اشاره آنها به سر می‌دوید و با قیچی سانسور به جان مقاله‌های ایراندوستان می‌افتید، دیگر شکی در این باقی نمی‌ماند که شما نه تنهای بلندگوی وزارت اطلاعات رژیم (این اتهام نیست و من آنرا به شکل مستند ثابت کردم) بلکه به بلندگوی تبلیغاتی نژادپرستان و هیزم‌بیار جنگهای داخلی شده‌اید. شما تنها با یک دستور آقای قابوسی اقدام به حذف یک مقاله درباره ایشان کرده‌اید. 1. لطفا بفرمائید در کدام فرهنگ لغات و در کدام دادگاه بی‌طرف "ایران‌ستیزی" مصداق توهین است؟ 2. لطفا بفرمائید آیا تا بحال شده است به تقاضای یک نویسنده ایراندوست، مقاله‌ای را حذف کنید؟ 3. «شعر غیر منطقی و نژاد پرستانه اسماعیل خویی» عنوان یکی از مقالات اخیر آقای قابوسی است. اطلاق نژادپرست به اسماعیل خوئی توهین نیست؟

پس چرا مقاله آقای قابوسی را حذف نمی‌کنید؟ اصلا اگر منطق کج و معوج شما را ملاک بگیریم که می‌فرمایید «وقتی کسی اصرار می کند که ایران ستیز نیست چرا بایستی به او نسبت ایران ستیز داد» چرا اصرار آقای قابوسی بر اینکه خویی نژادپرست است، حساسیت شما را برنمی‌انگیزد؟ مگر خویی صریحا نگفته است: «مرا نژاد گرا هم مبین، که خواستِ من /
عرب ستیزی نه، بل فنایِ اسلام است» 4. نوشته‌اید «از طرف دیگر متوجه شدم که سنجری هم یک نام مستعار است» خوب! پس نتیجه می‌گیریم نام مستعار مجوز حذف مقاله است! 5. چپ ایرانی همانطور که قبلا بارها و بارها نوشته‌ام، بنابر تاریخ خود و زمینه‌های پیدایش خود و بدلیل درک بچگانه و عقبمانده از انترناسیونالیسم پرولتری، "دشمن"، تأکید می‌کنم "دشمن" موجودیتی بنام ایران است. رفتار اخیر شما بهترین سند در اثبات مدعای من است. 6. بهانه شما در اینکه "ایران‌ستیزی" یک توهین شخصی است مرا بیاد مقاله‌های کیهان با تیتر "توهین به مقام عظمای ولایت" می‌اندازد، و نه بیاد استدلال یک انسان آزاداندیش گلوبال. بازهم تکرار می‌کنم، بفرمائید چرا و بر اساس کدام منطق "ایران‌ستیزی" یک توهین شخصی است.؟7. شما در برابر انتقادات من و امثال من (از جمله خانم مژگان) در اینباره که بلندگوی نژادپرستان و نفرت‌انگیزان و جنگ‌افروزان شده‌اید، همیشه پشت کلمه "آزادی‌بیان" سنگر می‌گیرید، ولی هنگامی که نوبت به ایراندوستان می‌رسد، ناگهان همه آن پرنسیپهای پیش‌گفته را در باره "آزادی‌بیان" از یاد می‌برید و اینبار پشت "توهین‌شخصی" سنگر می‌گیرید. 8. با اینکار شما ثابت کردید که همه ادعاهایتان در مورد آزادی بیان بی حدومرز و اندیشه گلوبال و برخورد عقاید و تفکر پلورالیستی چیزی جز محملی برای ایران‌ستیزی نیست و اگرچه در ایران گلوبال همه با هم برابرند، ولی قوم‌گرایان و ایران‌ستیزان و عشیره‌پرستان برابرترند!