Skip to main content

جناب ناصر کرمی /شما خود نمونه

جناب ناصر کرمی /شما خود نمونه
کیانوش توکلی

جناب ناصر کرمی /شما خود نمونه جالبی هستید که دهها نفر از بیرون و داخل سایت ایران گلوبال خواهان حذف نوشته های شما بودند. آنان ادعا می نمودند که از آنجا ناصرکرمی یک ترک ستیز و نژاد پرست هست ، می بایست جلوی نوشته های ایشان گرفته شود .(یکی از وکلای آذربایجانی شکایتی علیه ایران گلوبال تنظیم کرد و مرا تهدید کرد که مقالات ناصر کرمی را چاپ نکنم که من زیر بار نرفتم ) خودت خوب می دانی که من و برخی از دوستان در مقابل این فشار ایستادگی کرده ایم و شما هنوز اجازه نشر مطالب خود را دارید. در مورد الههء بقراط، دکتر نوری علا، علی میرفطروس انان هشت سال پیش در یک تصمیم جمعی به دلیل اینکه در یکی از کامنت های «صفحه شما »کسی نوشته بود «مرگ بر ایران» تصمیم به خروج دسته جمعی از سایت را می گیرند ولی مقالات آنان تا همین امروز هم توسط دوستان در ایران گلوبال درج می گردد.

پس از اینکه نوری علا قهر کرد و رفت ؛ یکی از دوستان مدیریت با او تماس گرفت و ایشان مطرح کرد که کیانوش از ترک ها پول گرفته و مقالات آنان را چاپ می کند ولی خود نوری علا با « گوناز تی وی » مصاحبه های زیادی انجام داده است. اینکه مطرح کرده اید که :«این افراد را به طرق مختلف از سایت ایران گلوبال راندید» دروغ محض است . به لینک زیر مراجعه نمائید:
http://www.iranglobal.info/node/23049
آنان خود رفتند ولی شما ماندید و اکنون ،من ، مازندرانی را به دلیل همسایه ترک تباران مورد، مورد سرزنش قرار می دهید .(مازندران و آذربایجان بیش از هزار کیلومتر از هم فاصله دارند) اگر ایران گلوبال ؛ ترک گلوبال است پس اینجا چه می کنید و چرا علیرغم وجود هزاران سایت سیاسی ایران دوست در اینجا مقالاتان آزادنه وبدون سانسور چاپ می شود؟