Skip to main content

رازی گرامی اولا شما قصاص قبل

رازی گرامی اولا شما قصاص قبل
Anonymous

رازی گرامی اولا شما قصاص قبل از جنایت کرده اید. شما خطاب به من نوشته اید که <مسلما شما و یا کس دیگری در باربر آین آمار و ارقام دهها بامبول دیگر در خواهد آورد و بهانه دیگر خواهد تراشید تا حقیقت محض را قبول نکند.>
شما از کجا می دانید که من این کار را خواهم کرد؟ شما به دو مقاله اشاره کردید که در ایرانگلوبال منتشر شده اند. من جستجو کردم و آنها را پیدا نکردم و از شما آدرس خواستم تا آنها را ببینم و بخوانم. در عوض، شما که همیشه مدرک و سند می خواهید مرا به مشولین سایت رجوع می دهید. حالا یک سوال از شما: آیا من هم می توانم بگویم که آقای رازی شما دروغگو هستید چون سند ارائه نمی دهید و فقط ادعا می کنید؟
دوما شما ادعا کردید که آقای کیانوش توکلی برای ترکزبانانی که در این سایت می‌نویسند حقوق ویژه قائل می‌شوند.
من از شما سوال کردم که آیا می توانید با استناد به آمار و ارقام و نشان دادن آن با تعداد

آیا می توانید با استناد به آمار و ارقام و نشان دادن آن با تعداد مقالات ضد ترک و ضد فارس، درستی این ادعایتان را ثابت کنید؟
شما از جواب به این سوال من هم طفره رفته اید. آیا من باز هم اجازه دارم بگویم که شما دروغگو هستید؟
آیا وقتی ادعایی می کنید و کسی از شما مدرک می خواهد جوابش این است که: <من مسلما می توانم "با استناد به آمار و ارقام" ادعایم را به شما ثابت کنم، ولی از آنجایی که وقتم را از سر راه پیدا نکرده ام، اینکار را نمی کنم>؟
چه جواب قانع کننده ای!!!
جناب رازی، من هنوز نسبت به کار آقای توکلی در حذف مقاله مورد بحث اظهار نظری نکرده ام. ولی شما مرا در جرگه حامیان این کار ایشان قلمداد می کنید. این پیشداوری شما از کجاست؟ آیا منطقی است که قبل از دانستن نظر من در این مورد چنین جوابهای دندان شکنی!!! به من بدهید؟