Skip to main content

جناب رازی من چیزی را نادیده

جناب رازی من چیزی را نادیده
Anonymous

جناب رازی من چیزی را نادیده نگرفته ام. شما انتظار دارید که با یک حرف شما من آقای توکلی را محکوم بکنم؟
من آدرسهایی را که جناب ائلیار داده اند نگاه کردم. هیچکدام از آنها حرف شما را تصدیق نمی کنند. وقتی می خواستم این را برایتان بنویسم، دیدم که آقای اژدر بهنام که گویا مسول فنی سایت هم هستند، نوشته است که شما اشتباه می کنید و این مقالات در سایت منتشر نشده اند. حالا من ادعای شما را باور بکنم یا آدرسهای جناب ائلیار را که نشان می دهد این مقالات منتشر نشده اند و یا حرفهای جناب بهنام را که با قاطعیت می گویند که اینها در ایرانگلوبال منتشر نشده اند؟
در مورد آقای قابوسی هم من نمی دانم که شما بر چه اساسی می گویید که من آنها را نادیده می گیرم؟ مگر من حرفی در این مورد زده ام؟
جناب رازی آیا بهتر نیست که برخورهای عصبی را به کناری بگذاریم و کمی روی مساله فکر کنیم؟
و اما نظر من در مورد حذف مقاله جناب

سنجری:
به نظر من وقتی کسی مقاله ای را منتشر می کند، قبلا باید آن را بخواند و سبک سنگین بکند و ببیند که آیا می تواند از انتشار آن مقاله دفاع بکند یا نه (منظور من نظرات مطرح شده در آن مقاله نیست بلکه منظور من از جهت توهین و اتهام و اینجور چیزهاست). وقتی تصمیم به انتشار آن گرفت، دیگر نباید تسلیم تلفن و ایمیل و سفارش و اینجور چیزها بشود. هیچ سایتی این اجبار را ندارد که تمامی مقالات رسیده را، حتی اگر توهین و اتهام هم در آنها نباشد، منتشر کند.
متاسفانه جناب توکلی به این چیزها اهمیت نمی دهد و بعد هم که می خواهد کارش را توضیح بدهد، تناقضاتی بوجود می آید که شما یقه اش را می گیرید.
من آقای توکلی را از زمان چریکی می شناسم و باور دارم که جناب توکلی در انتشار یا عدم انتشار و حذف مقالات، حتی یک لحظه هم به فکر اینکه این ترک است یا فارس است یا کرد یا مازندارانی و... نمی افتد ولی این را می دانم که خیلی وقتها توی رودربایستی قرار می گیرد. و این را هم می دانم که از هر طرف زیر فشار دوست و دشمن است.