Skip to main content

شاجین گرامی،

شاجین گرامی،
اژدر بهنام

شاجین گرامی،
با تشکر از شما برای اظهار نظرتان.
من عضو این سازمان نیستم و سالها پیش از این سازمان خارج شده ام. البته اگر بخواهم روزی هم عضو سازمانی سیاسی بشوم، تردید دارم که به این سازمان برنمی گردم چون که در حال حاضر تنها سازمانی با روابط دمکراتیک درونی است که من می شناسم. ولی برای اطلاع شما می گویم که فعلا قصد ندارم وارد سازمانی بشوم.
من به عنوان خبرنگار ایران گلوبال و مهمان در این کنگره شرکت داشتم و آنچه را که شما در بالا خواندید، تنها یک گزارش بود.
من نظراتم را درباره اسناد این سازمان در مطلبی نوشته ام که می توانید به آن مراجعه کنید:
http://iranglobal.info/node/45337

همچنین در سلسله بحث هایم با آقای تبریزی در زیر مطلب:
http://iranglobal.info/node/45139

برای اطلاع شما می نویسم که بر اساس اساسنامه سازمان اکثریت، تغییرات برنامه ای تنها می تواند در کنگره سازمان و با رای حداقل 60 درصد انجام بگیرد. یعنی اگر بخواهند تغییری در برنامه بدهند و 59 درصد هم رای بیاورد، این تغییر انجام نمی گیرد. کنگره سند تغییرات در برنامه سازمان در رابطه با مسائل ملی را که 54 درصد رای آورد، برای تدقیق و مطالعه و کار کارشناسی به شورای مرکزی محول کرد. این تنها گزارش من است. من نظرم را به این دوستان به این صورت بیان کردم:
ما ایرانیها به بچه هایمان می گوییم که تو بچه ای و نمی فهمی. وقتی بزرگتر شدند به آنها می گویییم که جوانی و جاهل و نمی فهمی. وقتی پیر شدند، به آنها می گوییم که تو پیری و خرفت و نمی فهمی! بالاخره معلوم نیست که ما ایرانیها کی می فیهمیم؟
حالا جریان مسائل ملی قومی هم اینطور است. سالهای سال است که در جامعه ما مسائل ملی قومی مطرح است بوده و شما به آن اهمیت نداده اید. در چند سال اخیر که مسائل حادتر شده و می شود، می گویید که مطالعه کافی روی مساله نداریم و باید کار کارشناسانه بشود(این کارشناسان کجا هستند؟)، وقتی هم کشت و کشتار راه بیفتد خواهید گفت که حالا دیر شده!