Skip to main content

از مردم اذربایجان در برابر

از مردم اذربایجان در برابر
Anonymous

از مردم اذربایجان در برابر فاشیسم تجزیه طلب و چپ دفاع کننیم. مردم اذربایجان در طول صد سال گذشته به کرات فریب جریانات تجزیه طلب و چپ کومونیست را خورده اند. برای اینکه یکبار دیگر مردم ایران و بویژه اذربایجان فریب این ستون پنجمی ها را نخورند باید از هم اکنون دست بکار شد.
من به عنوان یک ایرانی مخالف کومونیست اعلام خطر میکنم که در صورت نداشتن سازمان اجتماعی برای مقابله با تجزیه طلبان حرفه ای و چپ کشور ما دچار شرائطی مانند سوریه خواهد شد. از انجا که جمهوری اسلامی نمیتواند از منافع ملی مردم ایران و تمامیت ارضی ایران دفاع کند هر ایرانی میهن پرست موظف است د ربرابر هجوم و یورش تجزیه طلبان خود اقدام کنند. توجه دارید که حزب توده اشکارا ا زتجزیه ایران دفاع میکند. سازمان فدائی و دیگر چپها نیز همانند حز ب توده خواهان تجزیه ایران به چند کشور هستند. بحث تجزیه ایران در کنگره

اخیر فدائیان نیاز به 4 درصد بیشتر داشت یعنی اگر 60 د رصد رای میاوردند بدون شک تجزیه ایرن یک تصویب سازمانی بود.زبان / تاریخ/ گذشته /کسروی /پارسها و ستم ملی /و همه اینها بهانه است .هدف تجزیه ایران است و زیر بار این ننگ نباید رفت. هر کس که تمامیت ارضی ایران را زیر سئوال ببرد خود به خود یک تجزیه طلب تلقی میشود. حز ب توده ایران البته میتواند هنوز سکوت کند و بالبخند زهراگین به مخالف بخندد ولی از مسئولیت خرابکاری خود نمیتواند فرار کند.