Skip to main content

سلام خانوم آذر مینا،

سلام خانوم آذر مینا،
Anonymous

سلام خانوم آذر مینا،

اگر واقعا فرزند آذربایجان هستید اینچنین تاختن بر فرزندان دیگر آن سرزمین برازنده‌ شما نیست. سخن گفتن و نوشتن به زبان فارسی نیز دلیلی‌ بر باسوادی یا بیسوادی کسی‌ نمیباشد. نگارنده این متن دورهٔ دکترا و فوق دکترا در یکی‌ از رشته‌های فنی را در دانشگاههای آمریکای شمالی‌ گذرانده است. اکثر آزربایجانیهای تحصیل کرده که بنده با آنها در ارتباط هستم، طبق تقسیم بندی جنابعالی جزو پان ترکها و تجزیه طلبان و... قرار میگیرند. گروهی از آنها اشتباه نویسی عمدی به فارسی‌ را یکی‌ از راه‌های مبارزهٔ مدنی بر علیه تحمیل زبان فارسی و عدم رسمی‌ شدن زبان ترکی‌ در ایران انتخاب کرده اند.

برای شناسایی دوستان و دشمنان سرزمینمان کافیست سر به مدیای فارسی‌ و سایتهای اجتماعی همانند فیسبوک و.. بزنید تا ببینید نفرت از ترک و زبان ترکی‌ را چگونه تبلیغ میکنند. در همین سایت نوشته‌های ناصر کرمی یا مطالب منتشر شده جهت دار توسط آقای اقبال اقبالی را ملاحظه فرمائید.

سیاست عرصهٔ ظریفیست که بازیگران ماهری را می‌طلبد این چنین با احساسات بر خورد کردن و بر علیه فعالین ملی‌ آذربایجان سخن گفتن باعث خواهد شد که نخواسته ملعبهٔ سلطه طلبان و قدرت مداران گردیم. باشد که فرزندان راستین آذربایجان باشیم و برای احقاق حقوق ملی‌ خود و سایر مردمان تلاش نمایئم.