Skip to main content

روزی در مدیریت سابق پیشنهاد

روزی در مدیریت سابق پیشنهاد
اقبال اقبالی

روزی در مدیریت سابق (قبل از انحلال) پیشنهاد داده شد که امکان دسترسی به ایمیل های ارسالی در مدیریت چرخشی- جمعی باشد و از اینطریق از خرد جمعی برای شناسائی عوامل حکومت اسلامی استفاده شود. مقاومت صورت گرفت و حتی یک عضو مدیریت گفت من اطلاعات را به کسی منتقل نمی کنم.
من از پیشنهاد خود دو هدف داشتم. 1- به این بازی مسخره استفاده یکنفر از اسامی مختلف و فضاسازی و خرابکاری پیشگیری کنم. 2- کمنتارهائی که سرنخ شان به حکومتی ها وصل می شود را برای مدیریت فاش کنیم.
اکنون شاهد شیوه .... و ادبیات کاملن آشنای اقای "چریک" در کمنتارها هستیم.

فرستاده شده توسط چریک در ی., 04/12/2015 - 22:55
جناب رازی یادم رفت بنویسم که همین جناب کرمی که همصدا با شما به آقای توکلی می تازد، حدود 180 مقاله در این سایت دارد که بیشتر از 95 درصد آنها ضد ترکی و فحاشی به ترکهاست

ملاحظه می کنید که جناب "جریک قدیم" آمار دقیقی از مقالات سایت دارد که 99 درصد آقای توکلی هم اطلاعات چنین دقیقی ندارد. ایشان فردی است که بطور ویزه روی سایت ایرانگلوبال متمرکز است؟!!!
پیدا کنید پرتقال فروش را؟
این سخنان ؛ دقیقن با همین بیان بارها شنیده شد که امروز تحت نام "چریک" منتشر میشوند. دریغ از ذره ای پرنسیب!!!
فرستاده شده توسط چریک در د., 04/13/2015 - 16:28
نظر :
جناب رازی وقتی یک نفر هموطنان ترکی زبان ما را با عنوان <قوم مهاجر> مورد خطاب قرار می دهد و آنها را بعنوان مهاجر، به انسانهایی درجه دوم و مهمان و... تنزل می دهد، آیا این شخص اگر هزار بار هم فریاد بکشد که من مدافع حقوق بشر و حقوق شهروندی هستم، از او قبول می کنید؟
جناب اقبالی با تمام فریادهای حقوق بشری و حقوق شهروندی خودش، هموطنان ترکی زبانمان را <قوم مهاجر> خطاب می کند. فکر نکنید که در یک بحث تاریخی این کار را می کند بلکه صحبت همین امروز است.
آقای اقبالی ادعا می کند که ضد نژادپرستی و ضد فاشیسم است. دهها مطلب علیه <نژادپرستان ترک> منتشر کرده است. شما حتی یک مقاله یا حتی یک پاراگراف پیدا کنید که ایشان برعلیه نژادپرستی و ضد فاشیسم <فارس> یا <ایرانی> منتشر کرده باشد. گویا بخشی از فاشیستها و نژادپرستان خوبند و بخشی دیگر بد.
در مورد آقای اقبالی همین بس که در زیر مقالات جناب ناصر کرمی

پنهان کنادامه نظر
ادامه نظر...:
کامنتهای تحسین آمیز می نویسد!!!!!!!!!