Skip to main content

اقبالی گرامی،

اقبالی گرامی،
اژدر بهنام

اقبالی گرامی،
لطفا تحریف نکنید!.
کسی که گفت من اطلاعات سایت را به کسی نمی دهم، من بودم و آن هم اطلاعات "بانک اطلاعاتی" سایت بود که اگر خواستید، هزار بار خواهم گفت که من این اطلاعات را به کسی نمی دهم. تنها کیانوش، من و کسی که سایت را ساخته، به آن دسترسی دارد.
برخلاف ادعای شما، همه اعضای مدیریت به ایمیل های سایت دسترسی داشتند. شما ایمیل ها را نمی خواندید و خودتان خواستید که برای شما فرستاده نشوند. با وجود اینکه من همان زمان به شما توضیح دادم، ظاهرا هنوز هم موفق نشده اید فرق بین "ایمیل" و "بانک اطلاعاتی" را متوجه بشوید.
کسی نمی تواند از روی ایمیل عوامل جمهوری اسلامی را شناسایی کند. اگر شما می توانید و راه آن را می دانید، لطفا به من هم یاد بدهید.
برای دانستن اینکه یک نفر کامنت ها را با نام های متعدد می نویسد، به دانستن آدرس آی پی نیاز است که همه اعضای مدیریت و از جمله شما، به آن دسترسی

داشتند.
ما آدرس ایمیل کامنت نویسان را نداشتیم و نداریم.
من شخصا راهی نمی شناسم که از روی آدرس ایمیل یا آدرس آی پی، به خصوصیات افراد و وابستگی شان به حکومت پی ببریم. شما اگر چنین راهی را کشف کرده اید، به دیگران هم نشان دهید تا سایت های خودشان را حفاظت کنند.
شما اگر با یک نفر دیگر مشکل دارید، به ایشان پاسخ بدهید و مظلوم نمایی نکنید. از آنچه که نوشته اید چنین بر می آید که کامنت نویسی به نام"چریک"، من هستم.
"چریک" شخص دیگری است و از دوستان مشترک من و کیانوش.
اگر خواستید و لازم شد، من می توانم آدرس های آی پی خودم و "چریک" را، بعلاوه مشخصات کامپیوتر خودم و او را از بانک اطلاعاتی کپی کرده و برای شما بفرستم تا آنها را با هم مقایسه کنید و خیالتان راحت شود.
من انتقادات خودم نسبت به شما را، هم در گفتگوهای بین خودم و شما، هم در جلسات، هم در صفحه داخلی و هم در سایت، با نام خودم نوشته ام و اکنون نیز، هر زمان که لازم دانستم، بدون هیچ تعارفی می نویسم و ترسی از کسی ندارم.
پیروز باشید.