Skip to main content

آقای توکلی، این دیگر چه شیوه

آقای توکلی، این دیگر چه شیوه
Anonymous

آقای توکلی، این دیگر چه شیوه ای

آقای توکلی، این دیگر چه شیوه ای است که شما اختراع کرده اید؟ شما می خواهید آقای سنجری وقت عزیزش را صرف کند و مطلبی در نقد نوشته های آقای قابوسی بنویسد، بعد چاپ آن را موکول به توافق آقای قابوسی می‌کنید؟ در کجای دنیا چنین رسمی رایج است؟ طبیعی است که آقای قابوسی هرگز موافقت نخواهد کرد. مگر برای چاپ مقالۀ آقای قابوسی دربارۀ اسماعیل خویی که در آن خویی را از همان اول نژادپرست خوانده بود، توافق اسماعیل خویی را کسب کردید؟
فقط برای اطلاع:
عنوان مقالۀ آقای قابوسی دربارۀ خویی این است: «شعر غیر منطقی و نژادپرستانۀ اسماعیل خویی». ایشان در آخر فکری را هم ناجوانمردانه به خواننده القا می کنند که شاید خویی شعر نژادپرستانه را برای گرفتن جایزه از کلوب های افراطی مسیحی سروده است. می نویسند:
من نمی دانم اسماعیل خویی تا چه حد بردانش وصنعت واقف است که ازآنها سخن به میان آورده است. اما دستکم این شعرنشان می‌دهد که اومایه ای دراین مباحث ندارد وصرفأ بابت تبلیغات برای عوام ازاین موضوعات سخن رانده است. لذا شعرش نیزدرحد تبلیغات سطحی اعضاء کلوب های افراطی سطحی مسیحی است که می توانند یک نفس درعرض پنج دقیقه میان در و آستانه همۀ مضار اسلام ومواهب مسحیت را بازگویی کنند. شاید که شاعرجایزه ای هم ازاین کلوب ها دریافت کند.