Skip to main content

روزگار غریبی است !! اتفاقا در

روزگار غریبی است !! اتفاقا در
Anonymous

روزگار غریبی است !! اتفاقا در این کشور قلابی ترین اسمها , همان زبان فارسی , و ایران است . اسم مرسوم به زبان فارسی , اختراع شعوبیه برای چسباندن ... تاتها , یا تاجیکهای دری زبان به گذشته به اصطلاح با شکوه زمان هخامنشی است . قوم پرسه قدیم یکی از اقوام کوچ کننده ساکن در این جغرافیا بوده که ۲۵۰۰ سال پیش همراه با اقوام باستانی دیگر از بین رفته اند و زبان دری امروز هیچ ربطی به پرسه های قدیمی ندارد .
نام کشور ایران هم نامی اسطوره ای مانند توران بوده و هرگز در تاریخ گذشته ما کشوری به اسم ایران نداشته ایم . اشاره اسطوره ای ایران هم مربوط به نواحی افغانستان است .

تاتها و یا تاجیک زبان های که امروز فارس نامیده میشوند , هرگز سابقه دولت مداری نداشته اند , و تنها با پروژه انگلیسی و کودتای رضاخانی به قدرت دست یافتند و به علت نداشتن تجربه دولت مداری , حال روز مملکت ان است که همه شاهد ان هستیم .
زبان فارسی , کوروش , تاریخ با شکوه گذشته , زرتشت , و دیگر اجزای سیستم پروژه انگلیسی -شعوبیه توهماتی هستند که در ذهنیت مردم این سرزمین نهادینه کرده اند و ربطی به واقیت های تاریخی سیاسی ندارند .
کسانی که برای ترکها و زبانشان هویت تراشی میکنند , بهتر است کمی به اصل و نصب خود بپردازند که ایدولوژی قلابی شان , مولد دروغ و بدبختیهای ناشی از ان است .