Skip to main content

۱-خود را عضو دهکده جهانی

۱-خود را عضو دهکده جهانی
Anonymous

۱-خود را عضو دهکده جهانی میدانید که در مقابل قوم پرستی دین پرستی بی تفاوت نمیتوانید باشید.بسیار عالی! در سوال اول مطرح کرده بودم که موارد شبیه بسیارند چرا در مورد آنها سکوت میکنید؟همین ارمنیها ۲۰ سا پیش زنان و کودکان آذربایجانی را در خوجالی قتل عام کردند. آیا به این موضوع نیز پرداخته اید؟ یا در موارد اینچنینی فراموش مکنید که عضو دهکده جهانی هستید وبه نا گاه ایرانی و زاگرس نشینیتان اهمیت پیدا میکند!
۲-اگر ادعای دمکراسی و حقوق بشرتان واقعیست!!چرا روی ترکیه تمرکز کرده اید!!مگر در ایران نسل کشی خاموش در جریان نیست؟چرا میلیون ها نفر از حق داشتن آموزش به زبان خود محرم هستند؟تلاش سیستماتیک برای الیناسیون و اسیمیلاسیون آنها را چگونه توجیه میکنید؟مشکلات مربوط به کشور خود را حل نمودهیم و اکنون دنبال حل مشکلات همسایگانیم!!

در ضمن جمهوری ترکیه امروزی مسول اتفاقات جنگ اول و دوران امپراطوری عثمانی نمیباشد. ادعای شما مثل این میماند که گروهی از یونانیها من و شمارا به خاطر جنایتهای داریش و هخایارشا در ۲۰۰۰ سال پیش مواخذه نمایند!
۳-دلیل اصلی تعویق عضویت ترکیه در اتحادییه اروپا موارد مذکور جناب عالی نیست. اتحادیه اروپا یک اتحادیه مسیحیست که اجازه ورودیک کشور مسلمان را به آن نمیدهند. حضور ترکیه با جمعیت ۸۰ میلیونی و عمدتا مسلمان در جهت گیریهای سیاسی این اتحادیه به نفع مسلمانان اثر خواهد گذاشت. دلیل دیگر آن همسایگان این کشور شامل سوریه عراق ایران است که معضلات اقتصادی و اجتماعی فراوان دارند و ترکیه عملا دیوار حایلی بین این کشورها و اروپاست. در صورت پیوستن ترکیه به اتحادییه اروپا معضل مهاجرت و تروریسم حادتر خواهد شد

کسی که خود را عضو دهکده جهانی و پایبند اصول دموکراسی و حقوق بشر میداند به برقراری صلح و آرامش و رفع اختلافات کمک میکند نه اینکه در مباحث اینچنینی طرفداری از یکی طرفین اختلاف بنماید. تاکید جناب عالی بر زاگرسنشینیتان نیز ناقض ادعای جهانی بودنتان است و الا دلیلی بر ذکر محل تولد و زیستگاهتان وجود ندارد. ظاهرا زاگرس نشینی افتخار بزرگی است که نصیب جنابعالی و همولایتیتان ناصر کرمی گردیده است.

لطفا جواب منطقی و اصولی بدهید تا راه تفاهم و تسامح باز باشد و چه بسابا همکاری راه را برای برقراری دمکراسی و حقوق بشر در کشور خودمان هموار کنیم نه اینکه مغرضانه به ترک ستیزی در این سایت تحت لوای دمکراسی و.... مشغول باشید.
منتظر پاسختان هستم
با تشکر