Skip to main content

زمانیکه موسی عصایش را بر رود

زمانیکه موسی عصایش را بر رود
Anonymous

زمانیکه موسی عصایش را بر رود نیل کوبید تا آنرا از وسط دو شقه اش کند، هم قوم بنی اسراعیل را از فرعونیان نجات داد، هم راه و رسم حاکمیت بر جهان را، بر نوادگان جاه طلب و جنگ افروز آینده اش آشکار نمود. فرزندان ناخلف صهیونیسم، درس جد بزرگشان را به خوبی یاد گرفتند که اگر بخواهند بر این دنیای بزرگ حاکمیت داشته باشند، بایستی جهانیان را همواره بسان رود نیل به شکل دو نیروی متخاصم، رو در روی هم نگهدارند طوریکه عنقریب با نیرویی بنیاد شکن بسوی هم روان خواهند شد.
برای حکومت بر کل جهان، خاورمیانه چنان ثروتی را در خود پنهان کرده بود که این قوم را ترغیب به ظهور پیامبران ریز و درشت در این منطقه نمود و این لقمه زرخیز و ثروتمند ، برای دهانشان چنان درشت بود که همچون رود نیل بایستی دو تکه می شد و در هر تکه آن، کشورهای ریز و درشت همواره رو در روی هم قرار می گرفتند.

برپایی و کمک به اقتدار و تاریخ سازی جهت حاکمیت قوم فارس، ظهور پان ایرانسیم و فارسیزه کردن تمامی مردمان ساکن کشور ایران از یک سو، و از سوی دیگر بیدار کردن تاریخ مرده گذشتگان و رنگ و لعاب بخشیدن به جنگ و خونریزی های عهد حجر بین ایران با اعراب و ترک ها، به نیت زنده نگهداشتن دشمنی ایرانیان با اعراب و ترک ها، همه و همه زاییده تفکر دو شقه نمودن رود نیل بوده.
تولد برادران دو قلوی پان شیعیسم و پان ایرانیسم، صرفا جهت ایفای نقش کشور ایران در مقابل دیگر کشورهای منطقه که می توانستند خطر جدی نسبت به اسراعیل محسوب شوند بوده است، نوزادانی که درون را می خورند تا با هیبتی ترسناک مایه خوف و ترس بیرونیان گردند. و تا زمانی که صهیونیسم به جای این، گزینه تازه ای همچون کردستان بزرگ را برپا نکند، حکایت سرکوب دیگر اتنیک های ساکن کشور، جعل تاریخ، هویت و زبان مادری آنها همچنان ادامه خواهد داشت.