Skip to main content

جناب اقای "عزیز"

جناب اقای "عزیز"
Anonymous

جناب اقای "عزیز"

اولا من یکی از همان مردم اذربایجانی هستم که در ظاهر سنگش را به سینه میزنی و حقوق اولیه اش را طلب میکنی ولی در مقابل کوچکترین انتقادی حتی در حد یک کامنت زود براشفته میشوید از خربزه و این حرفها سخن میگوید .

من اینجا هستم تا از شما و حرکتتان که ادعای ابادانی و بازگردانندن هویت اذربایجان است سوال بپرسم که پس چه شد؟؟

دمکراسیتان کجاست، هر روز به ایرانگلوبال می ایم مقلاتی از ساخت توران گرفته تا کردستان بزرگ، ایران دمکرات، زنان ، حیونات و سگها و غیره و حقوق معلولین و زنها و حفظ طبیعت را میشود دید.
جز سانسور افکار اذربایجان چه کردید بعد به اخوندها اجازه فعالت دادید ما پرسیدیم چرا جواب دادید چو حرکت ملی است نمیشود قشر روحانی را در نظر نگرفت. ایا دایره ملت شما فقط ملایان را در بر میگیرد پس بقیه کجا هستند؟؟؟
جز فحش رکیک به زحمتکشان و نویسندگان دلسوز اذربایجان حرکت ملی تورکگرای برای اذربایجان چه اورده است؟؟؟
جز حاکم کردن بی سوادترین قشر جامعه اذربایجان که نه کتاب میداند نه منطق چه کرده است؟؟
جز اینکه کار من شده است دفاع از صفوی و شهریار و قطران تبریزی و بقیه تا شما فحش خانوادگی نثارشان نکنید چه برای تاریخ و هویت ما انجام داده اید.

جز مشتی دروغ در مورد تاریخ و فرهنگ اذربایجان چه برای عرضه داشته اید بفرمایید نشان دهید. در مورد تاریخ اذربایجان و رابطه ان با دیگر جمهوریهای ترک دروغ گفتید؟؟؟ در مورد زبان گذشته ما دروغ گفتید در مورد دین گذشته ما دروغ گفتید در مورد سیاست و روابط بین الملل ، علوم اجتماعی ، تاریخ؛ زبانشناسی جز دروغ چیزی نگفتید.

شما انقدر کم سواد هستید که با خوشحالی میگوید ایران در حال نابودی است بگذریم از اینکه توهم زده هستید اما مرد مومن 30 میلیون اذربایجانی که سنگش را به سینه میزنی در مریخ زندگی میکند؟؟؟ شما بر خلاف خواسته اذربایجانیان در ایران خواستار نابودی زندگی و زن و بچه ما هستید و اسم این ........ را ملی بودن گذاشتید. حتما بعد از نابودی ایران و هجوم گروههای اشوبگر و مسلح از هر طرف دنیا برای حفاظت از زن و زندگی ما ترکیه جان کمک خواهد کرد همان طور که به ترکمنهای عراق کمک کرد و حتما ما هم باید با این طناب پوسیده به چاه شما برویم.

در اخر باید به خوانندگان بگویم این دوستان پانتورک که قصد تجزیه ایران را دارند اکیپ قوی از متخصصان جمع کردند که با کمک اینها تجزیه خواهند کرد...................