Skip to main content

آقای انصاف گرامی،

آقای انصاف گرامی،
اژدر بهنام

آقای انصاف گرامی،
اولا شما مختارید هر طور که می‌خواهید در مورد من قضاوت کنید. ولی من اگر علم غیب داشتم و می‌دانستم که امروز باید یک فاکت علنی برای شما بیاورم و چیزی را به شما ثابت کنم، حتما تذکرات و اعتراضاتم را در بخش علنی منتشر می‌کردم. البته شما به آقای توکلی دسترسی دارید و می‌توانید از ایشان سؤال کنید!!!
دوم اینکه من هم مانند هر خواننده دیگر حق دارم از مسؤل یا مسؤلین سایت بخواهم که به ضوابط سایت عمل کنند و آنها را زیر پا نگذارند. و شما نمی‌توانید این حق را از من بگیرید.
سوم اینکه همانگونه که شما این صلاحیت را برای خودتان قائل هستید که مرا مورد بازخواست قرار دهید، من هم این صلاحیت را برای خودم قائل هستم که از آقای توکلی بخواهم ضوابطی را که خودش مقرر کرده زیر پا نگذارد. من کار خود را در جهت بهتر ساختن سایت می‌دانم و شما "جلوگیری از به تعادل رسیدن سایت ایران گلوبال". کاری هم

نمی‌توان کرد. دو دید متفاوت است.
چهارم اینکه به نظر من شما دنبال بهانه‌ای برای کوبیدن من می‌گردید. من به این چیزها عادت دارم. تا امروز "ایران دوستان" مرا پانترک و تجزیه‌طلب و... نامیده‌اند و "پان ترکان" نیز مرا مانقورت و خودفروخته و نوکر فارسها و... شما هم مختارید مرا هر طور که دلتان بخواهد بنامید. باکی نیست!
پنجم اینکه درباره ضابطه عدم انتشار مطالب قدیمی می‌توانید با آقای توکلی و دیگر گردانندگان سایت وارد بحث بشوید. این ضابطه را من نگذاشته‌ام. گرچه با آن موافقم.