Skip to main content

آخرسر پارلمان فرمایشی آلمان

آخرسر پارلمان فرمایشی آلمان
Anonymous

آخرسر پارلمان فرمایشی آلمان گول انگلیس را خورد و رأی به ژنوسید ارمنیها بدست عثمانیان امانیست داد. حالا چطور اینا شمار دقیق ارمنیهای نامسلمان رو یک میلیون وصدهزار بیرون دادند خدا میدونه.
چنتا از این عکسهای کذائی رو هم گذاشتند توی این اینترنت بیصاحب که اگر آدم بدقت نگاه کنه میبینه که همه تقلبی اند. اولین کسی که تونست صد سال پیش عکسهای تقلبی بیرون بده همین انگلیسیهای بودند. دقیقاً مثل لوحه کوروش. توی این سایت چندین بار از طرف پژوهندگان Anonymous مظلوم نوشته شد که لوح کوروش تقلبی ست ولی مگر کسی باور کرد؟ تا اینکه خود من تونستم طی یک پرواز اردکوار و بدور از چشم MI-6 سری باین کوره آجرپزی در شرق لندن بزنم که برحسب قضا چندتا نمونه هم از این لوحه کوروش.... شده که میخواست به ملکه« ماساژنها» دست درازی کنه، گذاشته بودند توی دفتر.
روی میز دفتر کوره ‌یک نقشه ولو شده بود

که نشون میداد این انگلیسیهای بی....( نقط چینها از خودمه و ایرانگلوبال در چیدن نقطه چینها هیچ وهیچ دخالتی ندارد) چطور شبانه با چراغ قوه های اینفرارد چندین گونی خاک از زیر گور کوروش را خالی کردند و شبانه آوردند به همین کوره تا تاریخ خاک مو نذنه و چند نمونه از لوحه را ساختند و پختند و یکی از قشنگترینشو گذاشتند توی موزه.
واقعاً که این انگلیسیها مرض تاریخ سازی دارند.
امشب سرما خورده ام و نمی توانم غاغا خداحافظی کنم!