Skip to main content

جل الخالق! بازهم بگوئید "پول

جل الخالق! بازهم بگوئید "پول
Anonymous

جل الخالق! بازهم بگوئید "پول نفت بکجا میرود؟"

یک ساعتی وقت صرف کردم برای جمع زدن این ارقام تا بفهمم که کل برداشت (!) این حضرات چیزی معادل ١٣٫١٤٤میلیارد دلار است که ٧٫٤٠٢ میلیارد آن دلار بوده، ٣٫٩٢٧ میلیارد آن یورو و تنها ١٫٨١٥میلیارد بصورت پوند استرلینگ برداشت (!) شده ست. باز بگو مرگ بر آمریکا!
با علاقه ای که این حضرات بدلار نشان میدهند ظاهرا سرصحنه گردان انگلیسی کلاه گشادی رفته است. دقت داشته باشید که پوند انگلیس در این میان کمترین مقدار یعنی ١٫٨١٥میلیارد دلار را دارد. نکند اینهم کلک مرغابی باشد! حالا بیا و دائی جان ناپلئون نشو.
رکورد دار این لیست البته ولیعهد مقام معظم رهبری یعنی آقا مجتبی است با ٧٫٥٧٧ میلیارد دلار و نفر دوم حبیب الله عسگر اولادی با مبلغی بالغ بر ١ میلیارد دلار که معلوم نشد پس از مرگش این پولها در بانک های خارج چه شد و به کجا رفت. ولی این میان دلم بجال اسفندیار رحیم مشائی سوخت که نتوانست رئیس جمهور بشود و ثروتش در حد ٧٣ میلیون باقی ماند. حالا معلوم نیست چرا این بابا پناهی برای ده - پانزده میلیون چرا اسم مستعار برای خودش درست کرده و شده س.ح.پناهی. ظاهرا اسم اینها را بعنوان نخودی جا زده اند وگرنه صدها میلیون بقیه کجا و هشت میلیون فرهاد دانشجو کجا.
بخودم میگفتم که این حضرات دارند با این پول ها عشق میکنند و کار جمع و ضرب برداشت های آنها را من دارم انجام میدهم که اندر خم سنار دهشاهی حقوق سرماه مانده ام! حالا بیخیال من، فکر ملت را بکنید که اگر بانک هائیکه این پول ها را در اختیار دارند یکهوئی بسرشان بزند و بخواهند آنها زا صاحب شوند و چه راهی بهتر از یک مداخله نظامی که این میان بیچاره ملت که مثل همیشۀ خدا مرغ عروسی و عز خواهد بود.