Skip to main content

ارامنه ادعا میکنند تعداد

ارامنه ادعا میکنند تعداد
Anonymous

ارامنه ادعا میکنند تعداد کشته شدگان مردم ارمنی توسط حکومت عثمانی بیش از یک و نیم میلیون نفر بوده. و هیچوقت در مورد کشته شدن ترک های مسلمان که توسط گروه های مسلح ارمنی و با کمک روس ها انجام گرفته هم حرفی نمیزنند.
به خاطر مسائل مالیاتی دولت عثمانی آنزمان سرشماری خوبی از اقلیت های دینی داشتند. طبق سرشماری سال ۱۹۱۴ میلادی, کل جمعیت مملکت عثمانی سیزده میلیون و سی صد و نود هزار نفر بوده. جمعیت رومی بیش از یک و نیم میلیون نفر و جمعیت ارامنه یک میلیون و صد و هفتاد و سه هزار نفر بوده. این تعداد ارامنه در شهرها ی مختلف ترکیه پراکنده بوده اند . فرض کنیم که شش صد هزار نفر از این تعداد در مناطق نسل کشی ادعایی ارامنه, یعنی در آناتولی شرقی ساکن بوده اند. صدها هزار نفر از این تعداد با اجبار توسط دولت عثمانی به حلب, لبنان, ایران, شمال عراق و دیگر مناطق کوچ داده شده اند.

یک عقل سلیم و مهارت چهار عمل اصلی لازم هست که ماکزیمم تعداد این نسل کشی ادعایی را حدس زند. دولت مداران اروپایی که نسل کشی ارامنه را توسط حکومت عثمانی آنزمان به رسمیت میشناسند, نه زحمت مقداری مطالعه و تحقیق به خود میدهند و نه از عقل سلیم و منطق شان استفاده میکنند. آنان مثل طوطی حرف های ارامنه را تکرار میکنند و .... آن را قبول میکنند. حال اگر ارامنه تعداد کشته شدگان را از یک و نیم میلیون به چهار میلیون افزایش دهند, آنان نیز قبول خواهند کرد.