Skip to main content

سوال خیلی سا ده است . جواب از

سوال خیلی سا ده است . جواب از
Anonymous

سوال خیلی سا ده است . جواب از ان سا ده تر . پس چرا یک عده مسئله را پیچیده میکنند ؟ چون منافع مشخصی را نمایندگی میکنند که صد در صد علیه منافع ملی است
سوال چیست ؟
چرا ج ا که مدعی رهبری جهان مسلمان و عرب و خا ور میانه و آفریقا است برای حل مشکلاتش میرود پیش سلطان قابوس ؟ ( چه اتمی باشد , چه یمن )
آیا عمان از ایران قویتر است ؟ اتمی است ؟ حقوق بشر و سکولاریسم و .. در ان از ایران بهتر است ؟ سلطان قابوس دموکرات و عمان صاحب دموکراسی غربی است ؟ عمان مسلمان نیست ؟ زنان در ان آزاد هستند مثل اروپا ؟
جواب به همه سوالات بالا منفی است
سوال یک میلیون دلاری این است که چرا ج ا مثل عمان نفت و گاز نمی فروشد و به مقررات بین المللی احترام نمی گذارد ؟ چرا به دنبال اعتبار بین آمریکاییان , انگلیسی ها , آلمانی ها , فرانسوی ها , ... است ؟ با عربستان هم سر شاخ نیست و هر روز دنبال احقاق حقوق عربها , ارمنی ها

سوال یک میلیون دلاری این است که چرا ج ا مثل عمان نفت و گاز نمی فروشد و به مقررات بین المللی احترام نمی گذارد ؟ چرا به دنبال اعتبار بین آمریکاییان , انگلیسی ها , آلمانی ها , فرانسوی ها , ... است ؟ با عربستان هم سر شاخ نیست و هر روز دنبال احقاق حقوق عربها , ارمنی ها , کردها , سیاهان , کمونیست ها , دیکتاتور های ورشکسته از اسد و عبدالله صالح گرفته تا کاسترو و اون جنگ ا یل نیست , با شیعه و سنی هم فوتبال سیاسی خونین بازی نمیکند . در هیچ کشوری در جهان به اتباع ان در فرودگاه و یا در محل کار تجاوز نمیکنند ! هیچ کشوری د رجهان دنبال سرنگونی ان نیست . واحد پول ان از دلار امریکا قویتر است .
پس چرا مارکسیست های روسی در دولت و اپوزیسیون دائم دنبال نفرت پراکنی و رواج کینه و انداختن ایران و ایرانی داخل چاه خون خواهی های تاریخی فلان ملت و حکو مت و
با ند مافیایی ( عرب ها , ارامنه , کردها , شیعیان عراقی , شیعه مارکسیست دیکتاتور اقلیت جانی اسد , تروریست های لبنان و فلسطین و ..) هستند ؟
جواب سا ده است
اینها مشتی مذهبی , ملی مذهبی , ملی سوسیالیست , سلطنت طلب مارکسیست , خط امام , رفسنجانیست , لاریجانیست , ارزشی احمدی , مصباح فقاهتی , سپاهی , بسیجی , ... را که ا زسیاست چیزی نمی دانند , دائم دنبال دشمن مو هو م به اینجا و آنجا میکشند و هر روز یک بلوایی هماهنگ در همه رسانه های ما رکسیست روسی و جاسوس روسیه و رسانه های هم پیمان داخلی آنها ( کیهان و ..) راه می اندازند تا مساله اصلی که عبارت ا ست از جمع کردن سیاست از خیابان و از دست چماقدا ران روسی و بلوا گران جاسوس روسیه و سپردن ان به مقامات رسمی دولت است ( حتا اگر دولت خودش عمله روسیه باشد ) به فراموشی سپرده شود
در هیچ کشوری در جهان اینقدر سیاست عوام زده و کوچه بازاری و بلوایی نیست . حتا در کره شمالی که مسخره و کودکانه است باز تصمیم نهایی را کوتوله های بالای حزب میگیرند .
در هیچ کشوری در جهان اپوزیسیون دنبال بلوا و وارد کردن کشور در بلواهای تاریخی ملت های همسایه و غیر همسایه نیست
اصلا به شما چه مربوط که ترکیه نسل کشی کرده یا در یک جنگ ارامنه را کشته ؟ صرب ها نسل کشی کردند ؟ یا ارمنی ها د رقره باغ چه کردند ؟ اسرائیلی ها در فلسطین و آمریکایی ها در ویتنام , روس ها در افغانستان و لهستان و چک و اوکراین و گرجستان و آبخازیا , ....و چینی ها در اویغور و تبت و کره و ویتنام و ژاپن , ژاپنی ها در چین و کره و هندی ها در پاکستان و بالعکس , پاکستان د رافغانستان , سفید پوستان در امریکا , سیاه پوستان در سودان و نیجر , چنگیز در چین , هون ها در اروپا , اسد در سوریه , .... چه کردند ؟ درس تاریخ خواندن یک حرف است , وارد جنگ های کهنه آنها شدن چیز دیگری است .
اگر میگویید اینها مسائل انسانی هستند پس چرا کشتار یهودیان را زیر سوال میبرید ؟ چرا نسل کشی در بوسنی را زیر سوال میبرید ؟ نسل کشی اسد را زیر سوال میبرید ؟ نسل کشی روس ها در ا فغانستان و جاهای دیگر را زیر سوال میبرید و انکار و توجیه میکنید ؟