Skip to main content

صدام و سران سعودی بازتولید

صدام و سران سعودی بازتولید
اقبال اقبالی

صدام و سران سعودی بازتولید شده و در جسم و جان کمنتار نویسان ایران ستیز همین سایت حلول کرده و زیر پرچم "فارس ستیزی" تیشه به ریشه ایران می زنند. ما هزار بار نفرت و کینه توزی بیشتر از صدام را در همین سایت توسط فاشیسم قومی تجربه کرده و می کنیم. من با خواندن نظرات صدام در باره ایرانیان، آ. س.(نام مستعار)، ی. آ. و .. برایم تداعی شدند.

نفرت صدام از ایرانیان تا حدی بود که در جریان تجاوز به خاک ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
... و در تبلیغات حزبی– عقیدتی می‌کفتند که: خداوند ایرانی‌ها را زیادی آفریده بهتر است که نباشند، هم او بود که در ابتدای حمله به ایران از اعراب ایرانی، از آذربایجانی‌ها از کرد‌ها و لر‌ها و بلوچ‌ها و حتی ترکمن‌ها مصرانه خواست تا مسلحانه علیه «حکومت مرکزی» بپا خیزند و به سلطۀ فارس‌های حاکم بر ایران نقطهٔ پایان بگذارند.
باری ایدئولوژی حزب بعث صدامی اساساً ایران‌ستیزانه بود. ایدئولوژی فاشیستی و نژادپرستانه‌ای بود که با تلاش برای جدا کردن خوزستان از ایران و سلطه بر خلیج فارس، با تحریک اقوام ساکن ایران به جدایی طلبی و جنگ‌های قومی، با تاکید بر عربی بودن خلیج پارسی و تحقیر ایرانی و بی‌ارج نمایاندن فرهنگ و ادب فارسی سعی بر درهم ریختنِ وحدت ملی و تجزیه و پاره پاره کردن ایران داشت و آن را به هدف جدّی خود تبدیل کرده بود.
صدام آرام بخواب؛ راه تو را پان ترکها و پان عربها بهتر از تو ادامه می دهند!