Skip to main content

آ. بالایان از مورخین ارمنی در

آ. بالایان از مورخین ارمنی در
Anonymous

آ. بالایان از مورخین ارمنی در کتاب تاریج 100 ساله ارمنستان می نویسد:" داشناکها در خلال تشکیل ارمنستان نزدیک 60 درصد آذربایجانیهای ساکن مناطق تحت کنترل خود را قتل عام کردند. آنها حتی به زن, کودک , پیر و افراد معلول نیز رحم نکردند". ارامنه صدها هزار نفر را در آزربایجان شمالی قتل عام کردند تا توانستند ارمنستان کنونی را شکل دهند. طبق اسناد اداره آمار روسها در سال 1900 تنها 20 درصد چمعیت ایروان ارمنی و بقیه آزربایجانی بودند. بالاترین درصد ارامنه در شهر مذهبی ایچمیادزین 40 درصد بود و بهمین دلیل داشناکها در سال 1918 این شهر را پایتخت جمهوری اول ارمنستان اعلام کردند. آمار اتحاد شوروی نشان دهنده این واقعیت است که تا اواسط دهه پنجاه میلادی در کشور ارمنستان جمعیت ارامنه زیر 50 درصد بود. زوری بالایان(Zori Balayan ) نویسنده و قهرمان ملی ارامنه در کتاب خود در خصوص جنگ قره باغ می نویسد:

"پوست پسر بچه 13 سال ترک را کندم و با کرونومتر خود وقت گرفتم. او هفت دقیقه بعد جان باخت" . بالایان بر اساس اعترافات صریح خود تحت تعقیب اینتر پول است اما ارمنستان از دستگیری و استرداد او امتناع میکند.
در حال حاضر این کشور که روسها از صفر ساختندش 100% ارمنی نشین است!!!!! و تنها جمهوری شوروی سابق است که هیچ ملت ائتنیکی دیگری ساکن آن نیست.
ارمنستان همچنان از باز کردن درهای اداره بایگانی خود بروی محققان جهان امتناع میکند!!!!
روشنفکران فارس با در کنار ارامنه قرار گرفتن حکم تجزیه ایران را صادر میکنند. انسان عاقل با دشمن قسم خورده 30 ملیون از شهروندان کشوری که به آن تعلق دارد آشکارا هم پیمان نمی شود!!!!