Skip to main content

دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما

دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما
Anonymous

دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما بکاریم تا فرزندانمان به جان هم بیافتند.

دیگران کاشتند و ما خوردیم، ما بکاریم تا فرزندانمان به جان هم بیافتند.
حکومت اسراعیل و رژیم های سرسپرده حاکم بر کشورهای منطقه، خاورمیانه ای می خواهند متشنج. رژیم های دست نشانده ای که در ظاهر چوب و چماق به روی هم می کشند و در باطن همه شان از یک آخور می خورند. نتانیاهو به همراهی ایادی غربی اش، برای چپاول و تسلط بیشتر بر منطقه نیازمند به رو در رو قرار دادن مردمانی هستند که می توانند با فراموش کردن ندانم کاری های گذشته گان و پدرانشان درکنار هم با صلح و صفا و آرامش زندگی کنند.
متعجبم، چگونه غربیان تاریخ پر از آشوب، و جنگ و کشتارهای قبیله ای خود را می توانند فراموش کنند. چطور می شود، به فرض به جان کشورهای اسکاندیناوی نمی افتند و غارت و خونریزی های وایکینگ ها را زنده نمی کنند. حتی اگر یکی بلند شود و در این مورد داد و بیداد راه بیندازد، به ریشش خواهند خندید.
حکومت ها و سیاستمداران مزدور منطقه هدفشان از پرداختن بدین گونه موضوعات، اجرای سیاست های دیکته شده اربابانشان در گرو حفظ بقای خود می باشد. پس در این بین چرا ماها گرفتار تله اینها می شویم. چه چیزی را می خواهیم با زنده کردن استخوانهای پوسیده گذشتگان اثبات کنیم. آیا مجبور هستیم حس انساندوستی خود را به رخ همدیگر بکشیم ویا اینکه با این محکوم کردن هایمان آیا می خواهیم پای قاتلینی را که سالیان مدیدی است در گورهای خود خفته اند را به دادگاههای بین المللی بکشانیم. حکومت های منطقه برای حفظ دیکتاتوری خود نیازمند اختلاف فارس و ترک و ارمنی و کرد هستند و نه آنها و نه اربابان غربیشان و اسراعیل، قصد حل و فصل کردن این اختلافات را ندارند چرا که بقای همه شان به این تشنج و کینه توزی ها بستگی دارد وهدفشان هم از زنده نگهداشتن خونریزی های گذشته گان، شدت بخشیدن به این کینه ها و نفرت ها می باشد پس در این بین هدف ماها از پرداختن به این مسائل چیست.
فرزندان ما، نه نیازمند این هستند که به شکوه و عظمت تاریخ گذشته شان بنازند و نه، نیاز به تخم های کینه و نفرت از همدیگر را دارند که ماها با یاد و زنده نگه داشتن جنگ و خونریزی های پدربزرگانشان در دل آنها می کاریم. دول پست و خودفروش منطقه به همراهی مدیای نیرومند خود به حد کافی مردم را رو در روی هم قرار داده اند، بیایید حداقل ماها، با این کارمان نیروهای خود را به هدر ندهیم و از سوی دیگر تا جایی که می توانیم فرزندانمان را از این سرطان کینه ورزی به دور نگه داریم. فراموش نکنیم اگر واقعا قصد مبارزه و محکوم کردن را داریم، هنوز هم جانیان قره باغ، سوریه و عراق و قاتلین داخل خود کشورمان زنده هستند و هنوز هم اطرافمان پر از قاتلین زنده می باشد که درست در این لحظه هم از جنایات خود دست بردار نیستند.