Skip to main content

خانمی(زندانی سیاسی سابق)

خانمی(زندانی سیاسی سابق)
Anonymous

جناب تبریزی /خانمی که زندانی سیاسی سابق بود و اکنون مقیم کانادا می باشد . او در کتاب مصداقی مورد اتهام های وقیحانه قرار گرفته است . اخیرا برای شکایت از مصداقی پیش وکیلی می رود . نوشته های مصداقی را به او نشان می دهد. وکیل پس از مطالعه ، اولین چیزی که به این خانم گفت؛ این بود:(این نوشته کار یک نفر نیست.) در مورد محسن درزی هم روشن شد که مصداقی ان را شخصا ندیده است بلکه ازدیگری شنیده است و آن دیگری هم خود ندیده است .پس این خبر شایعه است . بنابراین مصداقی در کتابش به شایعه سازی متوسل شد . علاوه بر مصداقی به شخصیت زیادی مثل مسعود نقره کار ، مسعود بهنود ، هوشنگ اسدی، حمزه فلاحتی و .... دهها نفردیگر اتهام های بیشرمانه ای زده است وعلیه کیانوش توکلی هم دست به لجن پراکنی زده است و او را (مرید فرخ نگهدار» نامیده است .بدون اینکه دراین باره دلیلی را ارائه نماید.

سازمان مجاهدین هم او را فردی نفوذی و اطلاعاتی نامید. پشتیبانی کردن از چنین موجودی که برای معروف شدن ، دست به ترور شخصیت می زند و برای خود تاریخ جعلی می سازد ؛ خطای نا بخشودنی است.
مصداقی یک روز حامی حمید اشرف می شود ؛ روز دیگر نوشته ای در جانب داری از حزب توده می نویسد وپس از آن چریک های فدایی را به لجن می کشد . چند روز بعد طرفدار شاهپور بختیار می شود، پس فردا هم احتمالا مشاور فرهنگی رضا پهلوی خواهد شد. و چند صباحی دیگر رضا پهلوی را هم لجن مال می کند. تاکیتک او اشک تمساح برای مردگان است . از دید او شخصیت های زنده بایستی لجن مال شوند. برای اواصلن سیاست مطرح نیست . مصداقی از یک سو دست به ترورشخصیت می زند و از دیگرسو برای خود تاریخ جعلی می سازد و سپس عاشق این شخصیت کذایی که ساخته است ؛ می شود و چنان شیفته خودمی شود که تحمل کوچکترین نقدی را ندارد ودر ذهنیت او آدم ها دو دسته اند: (مرید و دشمن)
برای شخص شما خوب نیست که مرید این شخص شوید . لااقل با حفظ انتقادات مشخص از این شخص حمایت کنید.