Skip to main content

تو اگر طبیب بودی سر خود دوا

تو اگر طبیب بودی سر خود دوا
Anonymous

تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی

انطور که من متوجه شدم پدر سوخته و خری که میگوید همان طور که خودش هم بعدا رسما اعلام میکند از دوست داشتن است مثل اصطلاحای که در زبان ما وجود دارد ای کوپک اوغلو( یعنی ای پدر سگ) که برای کسانی اسفاده میشود که ما دوستشان داریم و با ما صمیمی هستند.
اینجا هیچ توهینی که به قصد تحقیر گفته شود وجود ندارد. اینها کوچه بازاری صحبت کردند فقط همین. اگر اینگونه باشد باید همه پدر مادرها و بعضی معشوقه ها را به دلیل گفتن اصطلاح ای پدر سوخته به یکدیگر به جرم نژادپرستی بازداشت کرد.

این نفی وجود نژاد پرستی در ایران و منطقه اذربایجان و دیگر نقاط نیست . چون در ایران تنفر نژادی وجود دارد در تبریز هم وجود دارد در اصفهان هم در تهران هم. اما ربطی به این ویدئو ندارد.

کف گیر حرکت تورکگرای به ته دیگ خرده است و در بیرون راندن این فکر از اذربایجان در مقام اول نویسندگان و فعالان اذربایجانی پیشگام بودند. یکی از ماموران جمهوری اذربایجان در اینترنت برای تحریک مردم اذربایجان ایران از راه فحاشی، به اهالی اذربایجان ایران جن....ه، گاو و خود فروخته گفت انهم با 5000 دوست و 3000 دنبال کننده اب از اب تکان نخورد.

تعدادی از شعارهای اساسی حرکت تورکگرای در ایران اینها هستند:
زبان فارسی زبان سگ ( فارس دیلی ایت دیلی)
فارس، کرد ارمنی همه دشمتنان تورکها هستند( فارس کرد ارمنی بوتون تورکون دوشمنی)
افغان زاده
اذری دهن کج ( اذری اغزی ایری)
به فردوسی خرطوسی میگویند.

نویسنده روزنامه رادیکال ترکیه به اذریها سگ گفت اب از اب تکان نخورد.

گونتای گنج الپ دلیل خشک شدن دریاچه ارومیه را تفکر صفوی ذکر کرد و گفت تاریخ اذربایجان بعد از صفوی بوی گه میدهد باز هم اب از اب تکان نخورد.


فحشهای جنسی و خانوداگی هر روزه حرکت ملی به فارسها، اذربایجانیها، کردها، لرها و غیره تماما از طرف فعالان به نام حرکت ملی گفته میشود.

جناب اکبر ازاد مگر اقای محبوب امراهلی به رحیم ریس نیا پوفیوز نگفت شما چرا اعتراض نکردید وقتی شعارهای نژادپرستانه در جریان تظاهرات حرکت ملی و ادبیات روزانه این حرکت بر ضد مردم اذربایجان و غیر اذرایجانی گفته میشود چرا صدای شما در نمی امد. حالا امدید از پدر سوخته گفتن یک گروه موسیقی با نام "ما ترکها با شما چکار کنیم" صحبت میکنید مثل اینکه همین حرکت ملی نبود که 25 سال با فحش و تحقیر همه مردم را از میدان به در کرده است جز یک عده فحاش که باقی مانده است؟ . ترکها و فارسها را ول کنید جناب بابک ازاد ما مردم اذربایجان از دست حرکت ملی باید چکار کنیم؟؟؟
مگر اراز سلیمانلی یکی از فعالان به نام رسما از فحش دادن دفاع نکرد که عکس ان در وبلاگ زیر موجود است و در ایرانگلوبال منتشر کردم.
علاوه بر شعارهای همه گیر و عمومی به قولی ملی مانند انچه در بالا گفتم ما مردم اذربایجان ( ایران را نمیگویم) 24 ساعته اسیر فحشهای رکیک فعالان حرکت ملی هستیم و راه چاره ای هم برای درد فحاشی این حرکت وجود ندارد نمیشود دهان فحاش این حرکت را بست. هرگز هیچ گروه و حزب در حرکت ملی این فحاشیهای 25 ساله را محکوم نکرده است. فحشهای زیر فحشهای غیر جمعی و فردی است که هر روزه مجبورم تحمل کنم فحشهای جمعی حرکت ملی به کل فارسها را هم در بالا اوردم.
ساتقین، مانقورد،ایماز( نفهم) ، جن..ه، گه، لاشی، اغزی ایری، مامور اطلاعات، ....


تعدادی از فحاشیهای حرکت ملی را امروز در ادرس زیر میتوانید مشاهده کنید

https://panturkismnews.wordpress.com/