Skip to main content

آ.ائلیار عزیز

آ.ائلیار عزیز
Anonymous

آ.ائلیار عزیز
بشدت در گیر کاری واجب هستم. حتمن با دقت متنی را که نوشتید مطالعه میکنم، به آن فکر میکنم. ولی قبل از آن همینجا تعجبم از حذف کامنتم توسط سردبیر این صفحه. برای مسئول عزیز کامنتها هم نظرم را نوشتم. این سایت بمانند بقیه سایتهای فارسی زبان مُشارکتی ندارد، مشورتی نیز نمیباشد. حتی مسئول کامنتها نیز مسئولیتی انتسابی و نمایشی است با حق وتو. متاسفانه البته. امیدوارم در پروسه ی همکاری بتوانید ساختار بهتری را با اعتماد و خلاقیت جایگزین آن کنید. بدانید تا زمانی که توجه نسل جوان را دارید میتوانید تاثیر گذار بوده و چراغی برای آینده. مُشکل بی تفاوتی عظیمی است در رابطه با نسل از یاد رفته. من هم راستش تنها در سالروزها به گذشته میپردازم و خیلی از تناقضات و دروغ و جبهه هایی که هست، یارکشی هایی که لحظه ای عوض میشوند خسته میشوم. به قانون سیستم اعتقادی ندارم.

هر جمعی اگر از قرقه هایش بیرون بیاید، میتواند حقیقت را بیابد. اگر نخواهد آن را با خود بگور میبرد. و ما نیز مجبوریم از نو شروع کنیم. با نفرتی که موج میزند و بیرون رفتی و مجرایی ندارد، مطمئنن قانون کشور میزبان نیز حرف آخر را در افکار عمومی نخواهد داشت. موضوع بر سر همبستگی است و بازسازی اعتماد. اینکار از عهده ی رسانه ها بر می آید. رسانه های مترقی. قانون میتواند بر مُجرمیت و یا بیگناهی رای دهد یا بدون نتیجه پرونده را بخواباند. همانطور که اول این ماجرا نوشتم، مسئله بر سر حقیقت است که باید آزاد کند. اعتمادها را بازسازی کند تا من و امثال من نیز قلبم بتپد برای خاوران ها. وضعیت کنونی این است که مسئله خانوادگی است و دیگران نامحرمند.
باشد روزی حکومت جدید بمانند کتاب محمود نادری اسناد را برای کودکان ما انتشار دهد و ما با اسناد زیر بازجویی و تک نویسی ها آشنا شویم. تا روحیه ی هر گونه مقاومت در برابر سیستم سرکوب شود... تلاش من نه از سر فضولی است بلکه یافتن راه حل و نوشتن تاریخ بدست خود. چرا که همیشه سیستم تاریخ برایمان نوشته شاید که چون ما از اینکار ناتوانیم.