Skip to main content

وضعیت کامنتهای این مطلب:

وضعیت کامنتهای این مطلب:
آ. ائلیار

وضعیت کامنتهای این مطلب:
برخورد با« ترک پدرسگه،خیلی خره،کره خره» از دید کامنتها:
1- نژادی برخورد نکنید !
2-نباید درسایت منتشرمیشد.
3-متن موزیک تنفرانگیز است-ارتجاع فاشیستی پان ترک پشت نام آذربایجان کالاهای نفرت پراکنی، جنگ طلبی و ایرانی ستیزی را تبلیغ و ترویج کرده .
4-"ترک" به معنی زیبا روی و معشوق است.انقد سریع همه چیو جنایی نکنید.
5-مزخرف بود.اهمیت ندیم. جنگ قومی نکنیم.
6-مرحبا به این همه شعور و فرهنگ.
7-همزیستی مسالمت آمیز فقط با محکومیت راسیسم و مبارزه با آن ممکن می شود.
8-برطبل تمامیت خواهی خودبکوبید.اشتباه فکرمیکنید.
9-جامعه فارس زبان نمی تواند انکار کند غرق در شونیزیم و نژاد پرستی بسر میبرد. -شعار اول ماه مه علیه بدبخت ترین انسانها یعنی افغانها بود.
10-پدر سوخته و خری که میگوید -خودش هم رسما اعلام میکند از دوست داشتن است مثل اصطلاح هایی که در زبان ما وجود دارند...

24 ساعته اسیر فحشهای رکیک فعالان حرکت ملی هستیم .
11-مستمسکی برای کوبیدن و محکوم کردن قربانیان این توهین.
12-فرهنگ غنی آریایی.
13-مقصر خود جریانات چپ و ایران گلوبال است .
14-طبیعی است که به عنوان تورک در مقابل این توهین ازمنزلت انسان تورک دفاع کنم .
15-راسیسم نهادینه شده در ایران قابل کتمان نیست.
16-براى طبيعى نشان دادن اين توهين بعضى ها اسمش را مى گذارند وطن پرستى!
17-همین توهین ها و نفرت پراکنی گسست جغرافیای ایران را سرعت خواهد بخشید.
18-ایران گلوبال برای مبارزه با نژادپرستی جرات به خرج داده.
19-جامعه فارسی‌ بعد از خراکتور-نمایشنامه- ثابت کرد در موسیقی-همین ویدئو- نیز در ترقی‌ ست. و درکار کاریکاتور.
20-ناز شصتت! با همین استحکام سیاسی برو جلو!
21-اقلیت عشیره‌پرست که خودش را نماینده همه "توووووورک"های عالم می داند.
22-بارژیم سرکوبگرشاه وشیخ هیچ فرقی ندارید.
23-سعی می کنید با هزار امّا و اگر ویدئو های راسیستی و ضد بشری را توجیه و تطهیر کنید.
24- حماقت چند جوان را بحساب ملت گذاشته ...
--------------
شعار اول ماه مه : قره گوزلو نوشت:«نه آقایان![اشاره به حکومت]گوش ما حساس تر از این است که پیام شما را نشنود. آخرین پیام تان را هم شنیدیم. روز کارگر 94 و از زبان "خانه کارگر" تان! "نمی دانستیم" که شما راسیست هم تشریف دارید. این را هم دانستیم. البته سکوت و حمایت تلویحی در ماجرای آتش زدن خانه ی کارگران افغانی در یزد و قزوین را شنیده و دیده بودیم اما راسیسمی تا این درجه وقیحانه به راستی نوبر است. حالا اما راسیسم هم به کارنامه ی سیاه شما افزوده شده است!
از تهران صدای پای فاشیسم شنیده شد!» اخبار روز.
او میافزاید: «هویت طلبی از هر گونه اش – از جنسیتی فمینیستی تا ناسیونالیستی – در شمار عوارض جهانی شدن های نئولیبرالی است. جایی که آونگ توازن قوا میان دولت رفاه و بازار مقدس آزاد به سود انحصاری ترین شکل تقدس به هم می خورد، هویت وارد میدان می شود که اشکال ایده ئولوژیک رقابت را بازسازی کند!»
و ادامه میدهد:«تمامی انواع ناسیونالیسم چیزی جز قبیله پرستی یا هر نوع دیگری از گروه پرستی نیست که به مدد بخت و اقبال یا با اتکا به تلاش و تکاپو یا مساعدت اوضاع و احوال موفق می شود بدل به نیروی موثری در شرایط مدرن امروزی گردد"»
و نوشت:«ملت برتر را شبکه های قدرت و ثروت و احزاب فاشیستی به وجود می آورند. این ملت برتر خود را با مفاهیمی همچون خدا، شاه، میهن، مکان، مذهب، قومیت، جنسیت یا خانواده بازسازی می کند. این ملت برتر – که ایرانی را بر شانه ی افغانی می نشاند – مفاهیم و واقعیاتی بسیار گل و گشادتر از نمادهای پیش گفته را نماینده گی می کند. تجلی مستقیم این ملت برتر را باید در بازار آزاد پیدا کرد».
-------------
با توجه به مطالب بالا : گویا «عوارض جهانی شدن های نئولیبرالی» باعث شده هویت شناشی پدید آید. در ایران سیاست تقریبا یک قرنی یکسان سازی و تبعیض فرهنگی و سیاسی و اقتصادی نداریم. کاریکاتور و خرآکتور و ترانه ی «کره خر» و جوک ها و شعار
علیه اقغانها و آتش زدن خانه های آنها و ممنوعیت در پارکها همه شوخی یک عده جوان ناآگاه است و غیرقابل اهمیت. حزب پان ایرانیست نداریم و سلطنت چی های «خدا-شاه-میهن» هم شکست خورده و به پی کارشان رفته اند. جبهه ی ملی هم میهن پرست است و هیچ سروکاری با ناسیونالیسم و غیره ندارد. نویسندگان روشنفکران کشور هم همه به زبان شیرین فارسی می نویسند و در داخل و خارج با رژیم اسلامی می جنگند.

تنها مشکل طرفداران ترکیه هستند که پان ترکیسم را اشاعه میدهند و عشیره پرستی راه انداخته و تجزیه طلب اند. انشاالله جوابشان را از میهن پرستان و آذریهای آذربایجان دریافت خواهند کرد. جز اینها همه چیز okاست و گرگ و میش با هم اند و همه سیراب از شیر مرغ....