Skip to main content

.

.
Anonymous

مسئول محترم کامنتها، بروید محض نمونه کامنتهائی را که زیر نوشته های من گذاشته اند، نگاه کنید. ببینید چقدر توهین و برچسب زده شده است. شما هیچکدامش را سانسور نکرده اید. برخورد شما کاملا تبعیض آمیز است. من کامنت فردی را که به نام همایون کامنت گذاشته، حقیر می بینم و سکسیستی. و شما حق ندارید این دو کلمه را حذف کنید.

مسئول محترم کامنتها، بروید محض نمونه کامنتهائی را که زیر نوشته های من گذاشته اند، نگاه کنید. ببینید چقدر توهین و برچسبهائی زده شده است که اگر کسی حوصله اش را داشته باشد، می تواند از با روش حقوقی و قانونی پیگیری و اعتراض کند. اما شما هیچکدامش را سانسور نکرده اید. برخورد شما کاملا تبعیض آمیز است. من کامنت فردی را که به نام همایون کامنت گذاشته، حقیر می بینم و سکسیستی. و شما حق ندارید این دو کلمه را حذف کنید. به چه حقی این اعتراض را سانسور می کنید؟ در ضمن این فرد با نامی ناشناخته، یعنی مجهول الهویه، چنین کامنتی می گذارد. یعنی جرئت ندارد با نامی شناسا به میدان گفتگو بیاید. و شما "مجهول الهویه" را هم حذف کرده اید؟ به چه حساب؟ متأسفانه اداره ی این صفحه کاملا مردانه و جانبدارانه شده است. من یک بار دیگر اعتراضم را اینجا اعلام می کنم و شما حق ندارید سانسور کنید. و می خواهم که آن کامنت سکسیستی و توهین آمیز حذف شود.
شاید می خواهید با ایجاد فضای مردانه، زنان منتقد را از ایران گلوبال برانید. در این مورد اما زنان چیزی را از دست نمی دهند. اگر اعتراض من سانسور شود و این کامنت بماند، برای شخص من ارتباط با ایران گلوبال از نظر اصولی زیر پرسش خواهد رفت. بگذار این میدان هم خالی تر بماند برای غلبه ی زن ستیزها و شووینیستها. چندان فرقی نخواهد کرد.