Skip to main content

همکار گرامی آقای ائلیار، بر

همکار گرامی آقای ائلیار، بر
مسؤل سابق کامنتها

همکار گرامی آقای ائلیار، بر اساس همان اصلی که خود شما جا انداخته اید، مطالبی را که در مورد احکام صادر شده شما به نظرم می رسد، در «صفحه شما» می آورم. امیدوارم که خودتان هم به این دستاوردتان وفادار بمانید و بحث را در زیر مطلب ادامه ندهید.
1- این درست است که اصولا کامنت در مورد متن نوشته می شود. من هم کاملا با شما موافقم ولی در نظر داشته باشید که گاها، خارج از اراده ما، بحث با نویسنده و زمانی که نویسنده در دسترس نیست، با منتشر کننده صورت می گیرد. به این دلیل ساده که مطابق ضوابط سایت، نویسنده و منتشر کننده مسولیت آن را به عهده دارند.
منتشر کنندگان مطلب در ایرانگلوبال دو دسته اند: 1- همکارانی که به صورت روزانه و مداوم اخبار و مطالب را منتشر می کنند. این دسته، علاوه بر اخباری که تهیه می کنند، مقالاتی را که توسط ایمیل به سایت می رسند، صرفنظر از اینکه با آن مخالف باشند یا موافق، انتشار می دهند.

2- دسته ای دیگر که کاربران کددار هستند و نوشته های خود و یا دیگران را منتشر می کنند. وقتی کاربر کدداری نوشته یکی دیگر را «انتخاب» و منتشر می کند، اصل را می توان بر این گذاشت که با مطلب موافق است و می تواند مورد خطاب قرار گیرد.
در مورد کامنت مورد بحث و سکسیستی بودن آن باید به اطلاعتان برسانم که اگر این کامنت را بدون کسره زیر حرف «ن» می خواندم، مطمئن باشید که آن را منتشر نمی کردم. اتفاقا همان کسره است که جلو تفسیر سکسیستی از آن را می گیرد.