Skip to main content

آقای ائلیار، واقعیت این است

آقای ائلیار، واقعیت این است
Anonymous

آقای ائلیار، واقعیت این است که از نوشته های شما نفرت قومی و توهین فرهنگی میبارد. کسانی همچون شما هیچ نقش سازنده ای در جامعه ایران ندارند و برعکس هرچه در نوشته های شما دیده میشود فارس ستیزی و دشمنی افکنی میان اقوام ایرانی است. برای مثال یکی از کامنت های شما: " وقتی روی اعصابش راه میری باید منتظر واکنش او هم باشی. اینجاست که برمیگردد میگوید «فاس دیلی-ایت دیلی» = زبان فارس- زبان سگ. ". اینجا به توهین کنندگان به زبان فارسی حق داده اید. باز نوشته اید: " آقاجان! کسروی و مانندهای آن را رها کنید. ناسیونالسم فارسی را رها کنید.". ایراندوستی را "ناسیونالیسم فارسی" نامیده اید که هم بی اطلاعی و هم کینه شما از ایراندوستی را نشان میدهد. بازهم نوشته اید: " از نبش قبرها تنها راسیسم بیرون میاید. با آن هم نمی توان مسئله ملی را حل کرد.جواب راسیسم را داده اند: استقلال و تجزیه ایران پر گهر"

اینجا دیگر کینه خود از اصل وجود کشور ایران را آشکار کرده اید. از این نوشته ها زیاد دارید که در پاسخ به شما که "فاکت" خواسته اید بخش کوچکی را که یادم بود پیدا کردم و آدرس اینها هم این است:
http://www.iranglobal.info/safeh_shoma?page=43
http://www.iranglobal.info/safeh_shoma?page=42
در واقع شما و امثال شما اصلا کاری جز نفرت افکنی قومی ندارند و از وضع ناهنجار توده مردم ایران و خرابی اوضاع کشور و فساد و جنایت رژیم ککتان نمیگزد. شما ایرانگرایی و میهن پرستی را تحقیر میکنید و در عوض دنبال تعصب قومی و نژادی و ازهم جدا نشان دادن قوم های ایرانی هستید و در این راه به جعل تاریخ و رواج ادبیات پرخاشگرانه میپردازید.