Skip to main content

خبر جدید: هویت قاتل فریناز

خبر جدید: هویت قاتل فریناز
Anonymous

خبر جدید: هویت قاتل فریناز اعلام شد.
رزا: فرماندار مهاباد «جعفر کتانی» بعد از سوزاندن هتل تارا بدست مردم خشمگین (بدلیل فراری دادن صاحب هتل "جاش نادر مولوی" توسط نیروی امنیتی) و اسکان دادن قاتل در هتلی دیگر (چون ملت وزارت اطلاعات مهاباد را نیز مستفیض کردند)، در گفتگویی با رسانه ی کُردی اعلام کرد که قاتل فریناز خسروی شخص سید مصطفی میر هاشمی (مداح)، سید مهدی هاشمی (پاسدار)، سید محمد هاشمی (یکی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام)، حجه الاسلام والمسلمین حاج سید محمود هاشمی( از ستاد هیئت رزمندگان اسلام و کمیته شهدای گمنام شهرستان بافق)، سید محمد هاشمی همسر معصومه ابتکار (که پس از پیگیریهای ابتکار برای توقف تولید بنزین در پتروشیمی ها به دست

داشتن در واردات بنزین متهم شد) نیست، و همچنین قاتل، سعید میرهاشمی (مداح) نیز نمیباشد! یعنی قاتل یک س.م.ه دیگری است. فرماندار مهاباد اضافه کرد که این متهم با نام مخفف «س.م.ه» در بازداشت به سر می برد و کارمند شرکت تلاشگران اندیشه در تهران است و شما خیلی راحت میتوانید به بخش خصوصی سازی سپاه زنگ زده و اسم واقعی ایشان را بپرسید! اطلاعات اضافی اینکه س.م.ه بتازگی زنش را طلاق داده و برای تجدید فراش به مهاباد آمده است. فرماندار شغل قاتل را امنیتی ندانسته و اعلام کرد که قاتل "جاش" نبوده بلکه از اهالی تهران است. همانطور که گفتم: ایشان از کارمند شرکت تلاشگران اندیشه از هتل کهریزک تهران به عنوان مشاور در هتل تارا مهاباد مستقر شده بود که در خصوص ارتقای درجه هتل به مسئولان هتل کمک کند. البته این کمک در راه خدا نبوده و تلفاتی داده است و باعث نا آرامی ها و اغتشاشاتی در سطح کُردستان شده و ما در اسرع وقت ایشان را واجبی خور میکنیم، اگر شما هم قول بدهید، گُوش جوانانتان را از خیابانها کشیده و به خانه برگردانید!
در غیر اینصورت مجبوریم بانو خسروانی را از قبر در آورده و به دلیل دفاع از ناموس و دفاع در برابر تجاوز مامور امنیتی بمانند ریحانه جباری مجازات کنیم. فرماندار شهرستان مهاباد «جعفر کتانی» عصر امروز جمعه 18 اردیبهشت در گفت و گوی اختصاصی با کردپرس همچنین اضافه نمود: ما قول ریش به شما میدهیم که س.م.ه بزودی واجبی را تا ته سر بکشد، اگر شما نیز قول سبیل بدهید،که شلوغش نکنید.
رسانه ی کردی نیز اعلام کرد: از آنجایی که طبق اطلاعات خودتان س.م.ه مدتی قبل در هتل کویستان مهاباد مشغول به ارشاد کارمندان بوده تا "این هتل را نیز بمانند هتل تارا در ارتقاء سطح استانداردهایش کمک کند "، و معلوم نیست چند کارمند هتل کویستان را نیز را به خودکشی شدن ترقیب نموده است، تقاضای عاجل داریم، هر چه زودتر جام واجبی را به مامور بخش خصوصی تان بخورانید، اگرنه در کُل منطقه ی کُردستان مجبورید بمانند سید م. ق. قذافی بجای سکونت در هتل، چادر زده و در بیابان اطراق کنید!
ختم پیام
هویت متهم حادثه هتل تارا مهاباد اعلام شد
فرماندار شهرستان مهاباد «جعفر کتانی» در گفت و گو با خبرگزاری کرد پرس بخشی از هویت متهم به قتل هتل تارا شهر مهاباد را اعلام کرد.
«جعفر کتانی» عصر امروز جمعه 18 اردیبهشت در گفت و گوی اختصاصی با کردپرس گفت: متهم پرونده حادثه هتل تارا شهرستان مهاباد که منجر به مرگ یکی از کارمندان بانو این هتل شد ساکن مهاباد نیست و به هیچ یک از نهادهای امنیتی و انتظامی کشور وابستگی ندارد.
وی افزود: این متهم که در بازداشت به سر می برد با نام مخفف «س.م.ه» کارمند شرکت تلاشگران اندیشه در تهران است
روز یکشنبه 13 اردیبهشت ماه در هتل تارا مهاباد، یک خانم کارمند در این هتل به علت سقوط از طبقات هتل به پایین متاسفانه جان خود را از دست داد.
معاون استاندار تاکید کرد: شخصی که متهم احتمالی است، فردی است مربوط به بخش خصوصی و هیچ ارتباطی با نهادهای دولتی و امنیتی ندارد؛ این شخص به عنوان مشاور در هتل مستقر شده بود که در خصوص ارتقای درجه هتل به مسئولان هتل کمک کند.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
شرکت تلاشگران اندیشه کاراد
شماره‌های تماس:
88381590
88381591
دورنـگار:
88381590
نشانی:
تهران، میدان هفت تیر خیابان بهار مستیان پلاک 47 طبقه 4
مرکز آموزش علمی- کاربردی تلاشگران اندیشه کاراد
شماره های تماس:
88381593
88381595
آدرس:
تهران میدان هفت تیر خیابان بهار