Skip to main content

نکاتی چند پیرامون اعتراض و

نکاتی چند پیرامون اعتراض و
بهنام چنگائی

نکاتی چند پیرامون اعتراض و مقاومت مردم مهاباد:

همانطوریکه نوشته ام من امیدوارم که این مقاومت جانانه، در برابر خشونت عریان و همیشگی رژیم بسیار بموقع، برجسته و برای اوضاع کنونی جنبش توده ای کاملا اساسی و حیاتی است.

امیدوارم هرچه زودتر و یا به مرور علاوه بر دامنه یابی آن به دیگر مناطق کردستان و همچنین سراسر کشور، همزمان بخش آگاه و پیشرو آن مصمم به سازماندهی هسته های دفاع و مقاومت پوشیده شود و البته شایسته است که خود نیروی رهبری همه گاه پراکنده و غیرمتمرکز بماند.

تا هم زیر تور و ضرب پلیس امنیتی و لباس شخصی ها نرود و هم اینکه در همه ی کوچه ها و میدان ها و محله ها و مناطق تجمع کارگری مردمی حضور واقعی داشته باشد و پایه های آگاه، محکم، استوار و ایستادگی دراز مدت مردمی را در این دوران سخت و تداقعی حفظ و تامین کند و نیروی دفاعی امروز را به سوی فرداهای سرنوشت ساز راه برد و خودِ نفس و وجود هریک از هسته های مقاومت هم مقتدرتر برجا بماند.

و سرآخر به تبع سازماندهی توان مشترک خود هرچه بیشتر بتواند ابزارها و زمینه های حمایت و پشتوانه ی سازمانی و اراده ی خودمدیریتی توده ای کارگری خود را رونق دهد و همگام با آنها دست به ( ایجاد شبکه های علنی و مخفی) برای مبارزه ی آتی، بقای خود را تضمین و حضور سیاسی اش را در چشم انداز پیشارو گسترش دهد.

و با این شیوه ها و روش ها طبعا بتواند همیشه دارای آمادگی سرعت عمل و تهیه ی طرح هائی برای اعِمال وجود و نفوذ همزمان نیروهایش علیه دشمن ضدبشری داشته باشد و هرچه بهتر بتواند تداوم و تحرک مقاومت مردمی را تا خیزش و خروش بزرگ اجتماعی هم آموزش دهد؛ و هم برای فرداهای نچندان دور این مقاومت را برای مبارزه ی نهائی با پاسداران ظلم، حماقت و جنایت همچنان زنده نگهدارد! به امید آنروز!