Skip to main content

بر خلاف نظر نویسنده امروز از

بر خلاف نظر نویسنده امروز از
Anonymous

بر خلاف نظر نویسنده امروز از نظر توسعه و ثروت تبریز بعد تهران است و از بیشترین رانتها و سرمایه گزاریها برخوردار است در حالیکه نه اصفهان نه مشهد و نه کرمان و نه ..که نمی دانم چرا مورد کینه و حسادت هستند از هیچ رانتی برخوردار نیستند. مشهد که یک چهارم شهدای جنگ 8 ساله ایران و عراق متعلق به آنهاست در این سی سال به ویرانه ای تبدیل شده است و کمترین تعداد وزرا و صاحب منصبان را در حکومت داشته است و بخاطر نبود فرهنگ قبیله ای نمی توانند حق خود را بگیرند. از نجابت آنها تا دلتان بخواهد سواستفاده شده. زمان جنگ بهترین جوانهای آنها را به جبهه می فرستاند و جای آنها را مهاجران فراری از عراق و افغانستان و جنگ زده های جنوب را اسکان می دادند.کافیست به ظرفیت اقتصادی و منابع گاز و صادرات زعفران و تورسیم آنها توجه کنید. تنها فرودگاه سودآور کشور فرودگاه مشهد می باشد! 50 سال پیش صنایع خراسان 3 برابرآذربایجان بود

کرمان دارای بزرگترین ذخایر مس جهان و بزرگترین صادرکننده پسته جهان است. سالی یک میلیارد دلار فقط پسته صادر می کنند! آیا همین منابع و درامدها برای آنها کافی نیست؟ و همین طور سایر شهرهایی که مورد کینه ورزی و حسادت هستند هر کدام سابقه تاریخی و تمدنی دیرینه دارند.
مازندران و شیراز و اصفهان مقصد اصلی گردشگران ایام تعطیل است آیا این ویژگیها را با رانت بدست آورده اند که نویسنده ناراحت است چرا بعد تهران اسم آنها می آید؟