Skip to main content

ایران 30 سال پذیرای میلیونها

ایران 30 سال پذیرای میلیونها
Anonymous

ایران 30 سال پذیرای میلیونها مهاجر بوده است امروز وقت آن رسیده که اینها به کشورشان بازگردند این کجایش نژادپرستی است؟ مگر همین الان افغانها از بسیاری کشورهای اروپایی اخراج نمی شوند؟ مهاجر غیر قانونی را کجای دنیا روی سرشان می گذارند که در ایران بعد از 30 سال اگر بگوییم به کشورت برگرد و مملکت را بساز می شود نژادپرستی؟
حضوربی ضابطه و سیل آسای افغانها کشور ایران را با بحرانهای اقتصادی اجتماعی و حتی بهداشتی مواجه کرده است. کاری به جرم و جنایتهای اینها نداریم از نظر بهداشتی متاسفانه هنوز فلج اطفال در مناطق مرزی بخاطر ورود مهاجران از پاکستان و افغانستان ریشه کن نشده است. بیماری پوستی سالک در مشهد و اصفهان هزاران نفر را گرفتار کرده است. وبا در کرمان در ایام تابستان هر سال چند نفر را می کشد و بارها مسئولان گفته اند منشا آن مهاجران غیر قانونی بوده است. اینها این مسایل را نمی بینند و...

فقط یک حرف یاد گرفته اند و آن هم اتهام نژادپرستی به این ملت مظلوم ایران است. اینها 30 سال بدون کوچکترین مزاحمتی در هر جای این مملکت زندگی کردند و آزادانه از مرزها گذشتند و در کشور رفت و آمد کردند حالا بعد این همه مدت تحمل کوچکترین محدودیتی که حق حاکمیت هر کشوری است را ندارند و با اتهام نژادپرستی می خواهند خود را تحمیل کنند. در حالیکه ایرانی باید برای مدرسه اش پول بدهد اینها مدرسه مجانی می خواهند اگر بگویی نمی شود می گویند نژآدپرست هستید ایرانی برای یک گواهینامه و پاسپورت یا دانشگاه یا اجازه کار باید دو سال عمرش را سربازی برود و در بدترین شرایط خدمت کند اینها همه در تهران و مشهد و اصفهان و یزد و کرمان بدون مشکل سربازی به کسب و کار مشغول هستند و امروز حتی پایشان به دانشگاه باز شده تازه ما را متهم به نژادپرستی هم می کنند. میلیونها نفرشان در ایران زندگی می کنند اما اگر دری به تخته بخورد و پای چند نفرشان به امریکا یا اروپا باز شود مدام از نژآدپرستی ایرانیها و فتار سراسر انسانی غربیها می گویند در حالیکه روزی نیست که خبری از قتل یک افغان در نروژ و سوئد و دانمارک و ... در رسانه های افغانی مناتشر نشود. ادب و معرفتشان هم در کامنتی که در بالا گذاشته مشخص است. که از اینها پرسیده اند شما افغانی هستی ایشان هم جواب می دهند بله من همان هستیم که ....( باعث تاسف برای این سایت که این کامنت را منتشر می کند)
ای کاش همه اینها به امریکا بروند تا هم ما از دست آنها راحت شویم هم آنها از دست نژآدپرستی ایرانیها.