Skip to main content

سعید متین پور قربانی بی خبری

سعید متین پور قربانی بی خبری
Anonymous

سعید متین پور قربانی بی خبری اش از دامی شد که... می توانید تحقیق کنید.
دیلیمیز وارلیغیمیزدی. تنها راه نجات مان زبانمان است. این موضوع را قبلا کسروی ها و پهلوی و امروزه، آذری ها و آخوند بهتر از ماها می دانستند و می دانند. هنوز هم هستند کسانی که حتی توی خود این سایت پس از گذست سالیان مدید، خود را ملزم به یادگیری فنون درست زبان مادری شان نکرده اند. یک اوگاندایی هم اگر شروع به یادگیری کرده بود، در عرض این مدت می توانست به ترکی بنویسد و بخواند. دولت نداریم، دولتی هم که با یک سیستم آموزشی نوین و همه جا گیر زبانمان را یاد دهد نداریم، پس دست روی دست بگذاریم و منتظر شویم و از این همه امکانات وسیع دنیای مجازی و اینترنت هم چشم پوشی بکنیم. می توانیم اسپونسور چاپ کتب ترکی شویم. مراکز خصوصی آموزش زبان را افزایش دهیم. صندوق بورسیه کمک درسی برای دانشجویان فرهنگ و هنر و زبان ترکی تاسیس کنیم.

تراکتور, قلعه بابک, دریاچه ارومیه, آموزش زبان مادری , اعتراضهای صنفی کارگری و معلمین گرانیگاههای حرکت ملی هستند که بواسطه آن مردم متحد عمل کرده و قادر به اعمال فشار .... می باشند. در فاشیسم اسلامی ایران جز این موارد ابراز وجود جمعی ممکن نیست.
اسامی که در بالا لیست کرده اید، سنخیت چندانی با هم ندارند. رژیم از آن اولی که تراکتور باشد هیچ واهمه ای ندارد، چرا که اگر احساس خطر می کرد، تا به حال می توانست با انحلال تیم تراکتورسازی از شرش خلاص شود. فعلا که منبع درآمدی شده برای سپاه پاسداران، درآمدی که می تواند خیلی از مشکلات مالی ما را در اشاعه فرهنگ و هنرمان و چاپ و نشر و پخش کتب ترکی حل نماید.