Skip to main content

با شما در خصوص زبان ترکی

با شما در خصوص زبان ترکی
Anonymous

با شما در خصوص زبان ترکی آذربایجانی موافقم و معتقدم اولین گام مبارزه با شونیزم فراگیری کامل زبان ادبی ترکیست. اما در حال حاضر این کار تنها بصورت فردی و محفلی میسر است. بسیاری از فعالان حرکت ملی از پس این مهم با وجود مشکلات فراوان , تاحدود زیادی برامده اند و سایت های مختلف به زبان ترکی آزربایجانی شاهدی بر این مدعاست. دوستی که در دانشگاه تبریز مخفیانه کلاس آموزش زبان ترکی بر قرار کرده بود شش ماه را در زندانهای جمهوری اسلامی بهمراه شاگردانش سپری کرد. جمهوری اسلامی اجازه تاسیس کلاسهای آموزش ترکی در سطح وسیع را هرگز نخواهد داد.
سپاه پاسداران تراکتور را بخاطر خطر امنیتی آن بزور از چنگ کارخانه تراکتور سازی درآورد. برادران قاچاقچی علاوه بر اسکله های آزاد ورود کالای بدون گمرک, صاحب شرکت های بی رقیبی همانند مخابرات و قرارگاه خاتم الانبیا هستند و نیازمند دردسر تیم تراختور و 5 هزار تومان

تماشا چیان آن نیستند. اینها چنان چنگی بر اقتصاد ایران انداخته اند که چند سال پیش اعلام کردند دیگر قراداد زیر 100 ملیون دلار را قبول نخواهند کرد!!!! .
رژیم اشتباه بستن قلعه بابک را با تعطیلی تراکتور مرتکب نخواهد شد چرا که میداند با اینکار قدرت جاسوسی و دقت ارزیابی نیروی حرکت ملی آزربایجان, بشدت آسیب خواهد دید.