Skip to main content

۲۳- آخر منبر و صحرای کربلا:

۲۳- آخر منبر و صحرای کربلا:
کاظم موافق

۲۳- آخر منبر و صحرای کربلا: مصادره بیشرمانه تظاهرات مردم ایران بر علیه حوادث ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به سود نظام، برشمردن بیشرمیهای طالبان در کشتار زنان و اقلیتها و فراموشی کامل درباره آنچه رژیم جمهوری اسلامی در ۳۶ سال گذشته در ایران می‌کند، سپس اعتراف عجیب به همکاری مستقیم سپاه قدس با تکاوران آمریکائی در سال ۲۰۰۱ و درنهایت تمکین به خواست آمریکا و گردن نهادن به ریاست جمهوری حامد کارزای، پشت پرده کنفرانس بن.(۳۴:۰۰)
۲۴- از دقیقه ۳۷:۰۰ دوباره مردم ایران و آرزوی آنها به داشتن رابطه دوستانه با جهان آزاد را بجای "هدف اصلی‌" رژیم از این مذاکرات به شنوندگان میفروشد
۲۵- از دقیقه ۴۵:۰۰ نیز در پاسخ به پرسشهای دوباره با شامورتی بازی رژیم و مردم را با هم مخلوط و تجزیه می‌کند تا چهره رژیم را پشت نسل جوان طرفدار غرب پنهان کند. تعریف حجاب و آزادی‌های یواشکی درون "خانه"

۲۶- بمب: تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه‌های آمریکا در کابینه روحانی از تعداد فارغ التحصیلان دانشگاه‌های امریکایی در کابینه اوباما بیشتر است. (تکبیر) دقیقه ۴۸:۱۷ و تاکید دوباره بر این مسئله.
۲۷- اعتراف به فاصله ۱۸۰ درجه‌ای رژیم با مردم ( ۴۸:۵۶)
دومین کسی‌ که در روزهای گذشته در این دانشگاه ظاهر شد، رامین جهانبگلو بود که مبحثی با عنوان "گاندی اسلامی" را به حاضرن میفروخت. (لینک زیر)
https://www.youtube.com/watch?v=MvRkXR8BILY
پیش از این باور داشتم که فلسفه مکتب " سفسطه" و بازی با الفاظ است، زیرا سه واحد دانشگاهی "اجباری" فلسفه را با سیاه کردن ۴ صفحه و گرفتن نمره ۱۷ پاس کرده بودم، اما با شنیدن سخنان این "فیل سوف" بزرگ، مطمئن شدم که اشتباه نمیکردم.
این معلم اخلاق که خود را گاندی اسلامی معرفی‌ می‌کند، در لجن مال کردن واقعیت و فروش دروغ و سفسطه به مخاطبان خود، هیچ فرقی‌ با احمد خاتمی ندارد. او با وقاحت تمام از طالبان، القاعده و داعش و اسامه بن لادن به عنوان سنبل اسلام سیاسی در قالب دولت، گروه و شخصیت کاریزماتیک نام میبرد، اما از جمهوری اسلامی، حزب الله و حماس و خمینی و خامنه‌ای اسم نمی‌‌برد.
گاندی اسلامی درحالی که خود را پیامبر جوانان ایرانی در مبارزه بدون خشونت " انفعال" معرفی‌ می‌کند،وقایع فرگوسن و فیلادلفیا را به عنوان "نماد مبارزه بدون خشونت" علیه خشونت پلیس علیه سیاهان را تایید و آنرا ادامه الهامات مارتین لوترکینگ میداند که حضور اوباما در کاخ سفید یکی‌ از نتایج آن است و همیشه میتوان هل محور آن گرد آمد.
با شامورتی بازی و بدون اسم بردن از نتایج عدم تسلیم و همکاری ناگزیر با بازجو، تسلیم محض و اجباری زندانی دربرابر زندانبان را "مبارزه بدون خشونت" مینامد. این علامه اما آنقدر سعه صدر و شجاعت نداشت که نظر مخالف یک مخاطب را تحمل کند و شهامت ورود به بحث با مخاطب خود را نداشت و خیلی‌ "یواشکی" از کنار پرسشهای گزنده آخرین جاخالی داد.
با توجه به اینکه او خود را قطره‌ای از دریای گاندی میداند، با جستجوی کوچکی در یوتیوب به دو مورد زیر برخوردم که تکان دهنده بود. خواهشمندم اینها را هم ببینید تا بدانید گاندی "واقعی‌" که بود و در اولین فرصت این پرسش را از گاندی اسلامی بپرسیم که گاندی اسلامی "واقعی‌" کیست؟
https://www.youtube.com/watch?v=uRV8PYDIa8I&spfreload=1
https://www.youtube.com/watch?v=4-yMiBGBOe0
بعد از دیدن این دو کلیپ، بلافاصله به جستجوی اطلاعاتی‌ در باره این دانشگاه پرداختم که به اعتراف محسن میلانی، علیرغم اینکه مدیران این دانشگاه حامیان اصلی‌ مالی‌ دانشگاه محل کار او بودند، او چیزی در باره آن نمیدانست.
" Bingo"
موسس این دانشگاه گمنام کسی‌ نیست جز ژوزف کوربل پدر همین "مادلین آلبرایت" خودمان و مدیر مرکز کریستوفر هیل دیپلمات کهنه کار آمریکائی است و در میا‌‌ن اسامی فارغ التحصیلان این دانشگاه چند اسم می‌درخشید: کاندالیزا رایس، هرالدو مونز وزیر امور خارجه شیلی، ژنرال جرج کیسی و محمدجواد ظریف، بله همین ظریف خودمان. (لینکهای زیر)
https://www.youtube.com/watch?t=345&v=4o4sRjqagf4
http://www.du.edu/korbel/about/alumni/index.html