Skip to main content

آقای لاچین !

آقای لاچین !
Anonymous

آقای لاچین !
کاری که شما و همپالکی هایتان می‌کنید، استفاده از آزادی نیست، بلکه سوء‌استفاده از آزادی است. ایران گلوبال ، برای شما و چند تایی مثل شما ،‌ دکان دو نبشی شده است برای ایجاد اغتشاش فکری ، منحرف کردن اذهان از موضوعات حیاتی روز و اتلاف وقت و انرژی کاربران.
و گرنه ، همه می‌دانیم که ورود به بحث‌هایی از نوع بررسی « زبان و تمدن سومری»، به حد اقلی از دانش و تخصص نیازمند است که در من و شما نیست.والا، جایمان ، در دپارتمان های زبان‌شناسی دانشگاه‌های معتبر جهان بود، نه پای سایت ایرانگلوبال.

آقای لاچین !
کاری که شما و همپالکی می‌کنید، استفاده از آزادی نیست، بلکه سوء‌استفاده از آزادی است. ایران گلوبال ، برای شما و چند تایی مثل شما ،‌ دکان دو نبشی شده است برای ایجاد اغتشاش فکری ، منحرف کردن اذهان از موضوعات حیاتی روز و اتلاف وقت و انرژی کاربران.
و گرنه ، همه می‌دانیم که ورود به بحث‌هایی از نوع بررسی « زبان و تمدن سومری»، به حد اقلی از دانش و تخصص نیازمند است که در من وشما نیست.والا، جایمان ، در دپارتمان های زبان‌شناسی دانشگاه‌های معتبر جهان بود، نه پای سایت ایرانگلوبال.
به علاوه ، چه فضیلتی دارد که نوشته هایی را ( که در حوزه دانش و فهم ما نیست ) از اینترنت برداریم و ( با تغییراتی ) به عنوان کشفیات علمی خود، به خورد کاربران بدهید.
البته ، ترفند هایی از این دست منحصر به شما نیست.
یک آدم مدعی ، تعریفی را از ویکیپدیا برمی‌دارد و به نام خود جا می‌زند تا کاربران را مرعوب دانش « عتیقه شناسی« خود کند. آن دیگری ، اطلاعاتی جعلی را ، از یکی از سایت‌های پان ترک بر می‌دارد ، تا ثابت کند که ترک ها، بازماندگان سومریان هستند.دیگری ، آسمان را به زمین می‌رساند تا به ما بقبولاند ، که زبان سومری و زبان ترکی ریشه مشترک دارند .شخص دیگری ( که ظاهراً دل پرخونی از داریوش آشوری دارد) فرصت را مغتنم می شمارد ، تا در کامنتی ، دق دلش را سر آقای داریوش آشوری خالی کند.آن دیگری، که ایرانگلوبال را،مکانی برای تخلیه هیستری ضد مرد خود کرده است، تحمل یک انتقاد ملایم را هم ندارد و منتقد خود را ، با ریسمان واژگان، به دار می کشد و ...
می‌بینم که کاری که شما و همکارانتان می کنید، نه ربطی به «آزادی» دارد و نه به « فضای باز سیاسی» . فضای باز سیاسی ، جای « بده و بستان » فکری است ، نه نفرت پراکنی و کینه توزی سیستماتیک و برنامه‌ریزی شده !والسلام