Skip to main content

آقای عیوض...... نوشته بودید

آقای عیوض...... نوشته بودید
lachin

آقای عیوض...... نوشته بودید که زبان دین در ایران عربی است و نبایستی کسی قران را به زبان ترکی و یا فارسی و یا کوردی بخواند. اولآ کدام دین در ایران زبان عربی باشد؟ دین مسیحی , زردشتی, یهودی و یا اسلام. این اولتیماتمی که میدهید (شما حق ندارید قران به زبان ترکی و نماز را به زبان کوردی و یا پارسی بخوانید) این درست برمیگردد به ( دیکتاتور) بودن این دین و درست به این خاطر بنده خدا را یک ( دیکتاتور کیهانی) می دانم که فقط در مغز اشخاصی که با طبیعت و جهان هستی رابطه هم بستگی را نمی توانند درک بکنند , موجود است. من واقعآ تعجب می کنم که کی به شما این حق را داده که به من بگوئید که من چه کتابی را به چه زبانی بخوانم و یا نخوانم...اگر در باره دین و قران حرف می زنی , در همین کتاب قران در سوره فضیلت و در آیه 41 نوشته شده است که این کتاب با زبان عربی برای عرب ها آمده است نه برای ترکها, عجمها

عجمها و کورد ها....اگر شما به این باور هستید که (( خدا از درون همه انسانها با خبر و آگاه است)) پس خدا ـ«چند زبانه است» پس خواندن نماز به زبان ترکی و یا کوردی هیچ اشکالی ندارد. مشکل من آنجاست این آقای آیت الله احمد مجتهدی تهرانی دوست ناز نازی خامنه ای می گوید که در حدیث است که زبان جهنم زبان ( ترکیست) .
https://www.youtube.com/watch?v=1OMqdpmSB84..
اگر خدائی وجود داشته باشد و جهنمی هم در کار باشد به گفته این آیت الله در جهنم نون من در روغن است چونکه با الیزابت تیلور و سوفیا لورن ( سکینه دائی قزی ) را خواهیم خواند..