Skip to main content

نگرش گرامی،

نگرش گرامی،
اژدر بهنام

نگرش گرامی،
نوشته من پاسخ به آقای امید دانا و یا نقد ویدئوی ایشان نیست. ویدئوی ایشان تنها یکی از مطالبی است که موجب فریاد من شده است.
احتمالا شما نوشته مرا به دقت نخوانده‌اید. احتمالا ویدئوی آقای امید دانا را هم به دقت تماشا نکرده‌اید.
فریاد من علیه همه آنهایی است که به خود این اجازه را می‌دهند که برای من تعیین هویت کنند. از همه رقم آن. از حاکمان بگیرید و سیاست‌هایش تا "روشنفکران"ی که این اجازه را به خودشان می‌دهند.
ویدئوی آقای دانا هم در همین زمره است. ویدئویی که از اول تا آخرش توهین به ترکان است. شما اینها را توهین نمی‌دانید؟ خوب این هم نظر شماست. تنها خواهشی که می‌توانم از شما بکنم این است که کلاه خودتان را قاضی کنید و بگویید که اگر همین حرفها را در مورد شما می‌گفتند، آیا باز هم احساس توهین نمی‌کردید؟

در مورد اشاره من به زبان مادری هم که در پاسخ به عیوض گرامی است، اجازه بدهید خودم آنچه را که می‌خواهم بنویسم و رابطه آنها را هم خودم تعیین بکنم و شما برای من تعیین نکنید که چه چیزی را باید بنویسم و چه چیزی را نه!
اگر تمایل دارید گفتگویی در مورد زبان مادری و نقش حاکمان و همچنین روشنفکران تبعیدی و غیرتبعیدی و سازمانهای اپوزیسیون داشته باشیم، من با کمال میل این گفتگو را انجام می‌دهم تنها به شرطی که نوشته‌هایم را دقیق بخوانید و در موضوع بمانید.
پیروز باشید.