Skip to main content

ادامه کامنت قبلی:

ادامه کامنت قبلی:
Anonymous

ادامه کامنت قبلی:
مورد دیگر : دوست عزیز ! چه کسی می‌تواند جلوی ترکی حرف زدن و آموزش زبان مادری را از شما را بگیرد.اگر دولت این امکان را از شما سلب کرده است که فرزندانتان ،در مدرسه، زبان ترکی را بیاموزید ( به جای این همه تشنج آفرینی و نفاق افکنی و ...)نهضت سواد آموزی در خانه را تشکیل دهید.این را که دولت نمی‌تواند مانع شود.
من سخت کنجکاوم بدانم که فرزندان چند تن از این هویت طلب‌های خارج کشور، می‌توانند به ترکی صحبت کنند؟ ( نوشتن ، پیشکش شان )

جناب بهنام ! به نظر من ، این صحبت‌ها به هیچ جایی نمی‌رسد. از شما هم ( با همه ی حسن نیت تان )کاری بر نمی‌آید. من به تئوری توطئه معتقد نیستم. اما ، وقتی به اوضاع فعلی خاور میانه نگاه می کنم، می‌بینم، کار چندانی از ما بساخته نیست .

واقعیت این است که چرخ ِکارخانه های اسلحه سازی شرق و غرب، باید بچرخد. کشورهایی ، مثل سوریه ، عراق ، لیبی ، افغانستان و اخیراً یمن باید نابود شود، تا مشکل بیکاری در اروپا و آمریکا حل شود و سرمایه داری از بحران بیرون بیاید. این است که ، عصر جهانی شدن ، مسأله ای به نام هویت ( آن هم از سوی چپ های جهان وطن دیروز ) دامن زده می شود تا ایران هم، سرنوشت سوریه را پیدا کند . درست به همین دلیل است که پریروز، « جوک » ها سوژه ی بگو و مگو ها بود. دیروز ، خواسته‌ها ، در حد « آموزش ِ زبان مادری » بود . امروز ، حضرات از « آموزش به زبان مادری » یک قدم پایین‌تر نمی آیند. فردا هم ، جدایی از ایران در برنامه خواهد بود . تا مملکت و ملتی به نابودی کشیده شود...