Skip to main content

جناب حسین یحیائی, از اینکه به

جناب حسین یحیائی, از اینکه به
Anonymous

جناب حسین یحیائی, از اینکه به فکر آزادی و دموکراسی و عدالت اجتماعی در آذربایجان شمالی هستید , جای خود را دارد, ولی این قدر ساده لوح هم نیستیم , باور کنیم که شما واقعا دلسوز مردم آذربایجان شمالی هستید. هر موقع هر جریانی از این قبیل خواه در آذربایجان شمالی , خواه در ترکیه پیش می آید که ملتشان کمی خوشحالی باشند و غرور و شادی حس کنند ,حس آزادی و عدالت خواهی شما گل میکند وبنوعی سعی میکنید به ذوق مردمی که خودرا پارچه ای از مردم آذربایجان شمالی می دانند, بزنید. جناب , شما این مقاله را به کدام کسان نوشته اید؟ در آذربایجان شمالی احدی را پیدا نمیکنید که بتواند فارسی بخواند. لاجرم, تنها فارسها خواهد خواند و آنهائیکه فارسی را بلد هستند.

چگونگی نظر و رابطه فارس جماعت را نسبت به ترک ها و مخصوصا آذربایجانی ها را, الحمدللاه بهتر از همه میدانید. به جای دور نروید و کافی است نظر کوتاهی به نوشته ها و کامنت ها در این سایت بیندازید. یعنی این نوشته غیر از اینکه به مزاق جماعت فارس و عده ای روشن فکر سیبیل دار خوش بیاید, چه مفهوم دیگری دارد؟
وانگهی آذربایجان شمالی یک کشور نو پائی است و سرد وگرم ندیده , این که آنجا از دموکراسی و عدالت اجتماعی و غیره و غیره خبری نیست, همه اش را از شوروی به ارث رسیده و مدت زمانی لازم است از این میراث ورثه دارها خلاص شود. البته نوشتنش هم بجا است, شوروی که به سمتش به عنوان قبله روزی پنج مرتبه نماز...