Skip to main content

آقا تبریزی، از نظر من شما

آقا تبریزی، از نظر من شما
Anonymous

آقا تبریزی، از نظر من شما بویی از افکار دمکراتیک و سوسیالیستی نبرده اید. افکار شما از نظر من فرقی با افکار اسلامی ندارند. نتیجه افکار شما با افکار اسلامی در رابطه با ملتهای ظلم دیده و کارگران ملل ظلم دیده یکی است. هدف شما، سلطنت طلبان، جمهوری اسلامی و دیگر جریانهای فارس بورژوایی فارس و فارس زده در اسارت نگه داشتن مردمان ترک، کرد، بلوچ، عرب و ترکمن است.
اما انصافا شما در پیشبرد افکارتان در سایت ایران گلوبال موفق هستید. شما با این افکارتان همه را از سوسیالیسم و کمونیسم بیزار کردید. خوانندگان ایران گلوبال با خواندن نوشته های شما از دار و ندار کمونیسم نفرت پیدا میکنند. البته شما مقصر نیستید مقصر اصلی

رهبران شما و تئوریسین های شما یعنی لنین، استالین، مائو و غیره هستند. بورژواها و ضد کمونیستها باید به شما آفرین بگویند. با نام کمونیسم و انترناسیونالیسم به جنگ کمونیسم و سوسیالیسم آمدید. تا حال موفق شدید و چهره پلیدیدی از سوسیالیسم به خوانندگان ایران گلوبال بخصوص آذربایجانیها نشان دادید. متاسفانه آذربایجانیها دو نفر کمونیست مثل اسماعیل آل بایراق که شما از او نام بردید ندارند تا چهره واقعی و انسانی از سوسیالیسم به نمایش بگذارند. چه میشود کرد مدعیان کمونیسم و ناسیونالیستها همگی بر ضد کمونیسم هستند. این هم دوره ای است که گذاراست.