Skip to main content

اخوی گرامی اقای اهوازی من

اخوی گرامی اقای اهوازی من
Anonymous

اخوی گرامی اقای اهوازی من متاسف هستم که بر همه مردمان این سرزمین ظلم روا میشود .ولی این ظلم از سوی مردم پارس نیست بلکه ناشی از نظام دینی حاکم بر ایران یعنی دین محمد پسر عبدالله است . ایا شما اماری دارید که چندین ملیارد دلار از سال 57 تا کنون به همز زبانان عرب شما در سوریه و عراق و فلستین و افریقا مسلمان داده اند ؟
من با دادن یک دلار به خارجی مخالفم و مردم بلوچ و کورد و اذری و قزوینی به ان بیشتر نیاز دارند. کشور ما د رحقیقت قربانی اهداف شوم ان بچه یتیم یهودی زاده عرب یعنی اسلام و تشیع و دیگر فرقه ها شده است.نظام حاکم انتخاب مردم ایران نیست و ایران در حقیقت مستعمره دین اسلام و مروجان دین اخوند شده است. هزاران ایرانی مجبور به ترک کشور و زادگاه خود شده اند در حالیکه هزاران عرب در خراسان رهل اقامت افگنده خانه وسرمایه دارند و مردم خراسان فقیر و بدبخت

در همین قم هزاران طلبه خارجی برای دین پدران شما با خرج مردم ایران خرافه نامه قران و احادیث و تاریخ ننگین اسلام میخوانند .ایا ابلهانه نیست در قرن 21 مردم اسلام زده مسخ هجویات ان مجنون عرب شده اند که از سحر تاغروب افتاب چیزی نباید بخورندو بنوشند چون فرمان ان شتر چران عرب بود است.توجه دارید که کشور ما کشور ما نیست بلکه ازمایشگاه یک غده سرطانی بنام اسلام عرب است.