Skip to main content

تظاهرات خیابانی صدها هزار

تظاهرات خیابانی صدها هزار
Anonymous

تظاهرات خیابانی صدها هزار ترکها در شهرهای آذربایجانی از جمله تهران برعلیه راسیزم فارس در ایران دوباره در تاریخ ثبت شد. نمایش فیلم شنیع و مستهجن فتیله در تاریخ 15 آبان 1394 از شبکه 2 صدا و سیما , فیلمی بود در نوع خود زشت ترین و مشمئز کننده ترین فیلمها که نشان دادن چنین فیلمی در ایران امروز و در آلمان نازی آن زمان می تواند اتفاق افتد. نه تصادفی بود و نه اشتباهی بلکه تماما حساب شده و زیر نظر و زیر مدیریت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی, علی جنتی متولد شهر قم و از نردیکان و معتمدین هاشمی رفسنجانی و علی یونسی دستیار رئیس جمهور روحانی در امور اقوام و مذاهب , متولد نهاوند و وزیر اطلاعات دوره ریاست جمهوری خاتمی.

این نوع توهینها که عالما و عامدا اتنیکهای مشخصی را در ایران هدف قرار داده است و متاسفانه به یک فرهنگ اجتماعی در جامعه فارس تبدیل شده است, ساخته و پرداخته مردم کوچه بازاری نیست بلکه در اطاقهای عالی ترین اورگانهای دولتی و دانشگاهی تولید میشود. هدفش تداوم همان سیاست کثیف آسیمیله کردن ملل اتنیکی غیر فارس به فارس است که محمود افشارها با دسیسه و خیانتهای فرنگی ها و فرنگ نشینان که به بحث درازی احتیاج دارد, تئوریزه کردند.
تظاهرات خیابانی ملت ترک آذربایجان در 18 آبان 1394 بازهم پیام آشکاری بود بر فاشیزم ونژادپرست آن طبقه ای از جامعه فارس ,فاشیزم ازاین سیاست کثیف دست بردار .