Skip to main content

نظام جمهوری اسلامی با

نظام جمهوری اسلامی با
Anonymous

نظام جمهوری اسلامی با کوشش شبانه روزی سازمانهاو احزاب چپ در ایران حاکم شد و اکنون جنایات این نظام اسلامی را به مردم پارس زبان نسبت دادن دور از انصاف است. مردم مسلمان و چپها در ایران اساسن دین اسلام و تشیع و نظام فکری چپی را بیش از کشور خود دوست دارند و زبان پارسی در حقیقت یک وسیله ارتباطی است و گناهی متوجه زبان و یا مردم پارس زبان نیست. جدا از یک و یا دو سازمان ملی همه سازمانهای سیاسی در ایران یا چپی هستند و یا دینی و سازمانی که فقط حرف ایران را بزند وجود ندارد. روح حاکم براین سازمانها مانند مجاهدین تا نهضت ازادی و غیره همه روح اسلامی است ونه ملی .روح حاکم بر سازمانها ی چپی مانند توده وفدائی غیره روح چپی و اساسن ضد ایرانی . با این کارنامه زشت ایران ستیزی چر ا گناه متوجه زبان و مردم پارس زبان میشود؟ مردم از همه جای کشور نه به

دیدار فرودسی بلکه به پا پوسی یک عرب اشغالگر میروند . مردم اذری زبان نه به دیدن ایوان مدائن بلکه به زیارت کودتاچی کربلا میروند.

با شهامت و افتختار باید گفت دوران رضا شاه و محمد رضاشاه با همه نواقص بهترین دوران تاریخ ایران است و این دوران با امدن بی وطنی بنام خمینی بسته شد . گناه متوجه جریان چپ است که با دادن شعار های ضد ملی راه را برای فاشیسم اسلامی وتجزیه طلبی هموار کرد.